wtorek, 14 lutego 2012

Miłość - cóż to słowo znaczy dla Was?

Król Jezus :

Dzieci cóż to słowo znaczy dla was?

  • Dla wielu pragnienie bycia z kimś, dla innych sprawy cielesne, a tylko niewielka garstka dzieci rozumie, że miłość to oddanie wszystkiego co się ma i posiada dla bliźniego.
  • Tak wiele dzieci ma jedną, jedyną myśl związaną z miłością są to dzieci dla których uciechy cielesne są najważniejsze.
 I tym dzieci wielu z was grzeszy w okrutny sposób przybijając Mnie na nowo do krzyża, a jest to cierpienie straszne. Pojmujecie miłość w bardzo złym świetle, patrzcie zawsze na Serce Moje, które kocha tak bardzo a Jest zarazem tak czyste i nieskalane. Powiecie sobie tak, bo Jestem Bogiem to mogę tak mówić. Ale nie zapominajcie, że żyłem na ziemi tak jak wy i tak samo miałem ciało, ale wiedziałem, że ciało jest domem Ducha Świętego, w którym mieszka Duch Święty, który ożywia, prowadzi, daje myśli i wy też to rozumujcie, że wam dane ciało nie jest tylko , aby go używać do uciechy świata, ale trzeba myśleć o tym , że tym ciałem się grzeszy a dusza będzie płonąc.

Weźcie to sobie do serca wszyscy a szczególnie dzieci, które zamierzają zawszeć związek małżeński.
O jakże zadajecie Mi rany, o jakże straszliwie cierpię, gdy widzę Moje dzieci,  które do ślubu idą skalane grzechem nieczystości. Takie małżeństwa prędzej czy później cierpią w różny odczuwany sposób, ale sami nie wiedzą za co spotyka je kara. PRAGNĘ także czystości małżeńskiej i jest to Moje pragnienie przekazać wszystkim tym, którzy nie chcą już owoców swojej miłości, aby żyli w czystości jak to czynili święci jak św. Jadwiga, Kinga i wiele innych świętych. Pomnażajcie w sobie miłość, ale miłość duchową jest to skarb za który każde dziecko wynagrodzę sowicie, nie będę skąpił łask już i tu na ziemi. Moją opieką szczególną otoczę każde takie małżeństwo i będę go wspomagał Swoją Łaską na każdy dzień. Dzieci niech wasze serca nie zamykają się na tę Moją prośbę. Zawsze was tylko proszę, a żądał będę po śmieci spłacenia swego długu, który zaciągniecie na ziemi nie słuchając Moich słów.

* Jezu a co zrobisz z tymi co żyją w tym strasznym grzechu w porozbijanych małżeństwach? ? ? 

KRÓL JEZUS :
- Dziecko oni już podpisują na siebie wyrok i osadzę ich tak jak oni na to zasłużyli

* Panie Jezu miej litość nad jednymi i drugimi i nad całym światem bo człowiek Panie jest tak czasem zaćmiony światem, że chociaż czyta i mówi mu się to i tak nie rozumie

KRÓL JEZUS :
- Patrz córko to co się dzieje teraz w waszym kraju to wszystko dla upomnienia świata a i świat Mnie nie rozumie, co chce im przez to przekazać.

* Jezu kocham Cię, i pomóż im to zrozumieć.

________________


Dziś święto Św. Walentego - pomyślcie i wtopcie się w słowa Króla Jezusa jak u Was jest z tą miłością.
  • Czy potraficie tak żyć - jak nakazuje Król ? - A może żałujecie, że wcześniej nie wiedzieliście o tym ?
  • Czy warto wykorzystywać swoje ciało ?
  • Czy będąc szczęśliwym tu na ziemi - będę szczęśliwy na Sądzie Ostatecznym?
  • Czy warto ulegać pokusom szatana i robić to co wszyscy robią ? - Czy lepiej żyć według słów Króla i nie bać się Sądu Ostatecznego?
  • Czy seks przedmałżeński jest naprawdę tak bardzo potrzebny, że nie da się wstrzymać do złożenia ślubu przed Bogiem? - Na temat seksu ( w małżeństwie ) -  śmiało można strzelić kolejny wykład - może kiedyś Duch Święty mi każe to napisać, póki co ...
Opowiedzcie sobie sami, zostawiam Was kochane Dusze przemyślcie zanim podejmiecie DECYZJE




CZĘŚĆ 3. - C.D.N
Z Bożym Błogosławieństwem zostawia Was
Wicher Jezuska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz