sobota, 29 grudnia 2012

Będzie wielka powódź. Będziecie także świadkami mniejszych powodzi w różnych krajach.

Wtorek, 25.12.2012, 19:20

Moja droga, ukochana córko, Mój Plan Ocalenia dla świata rozpoczął się w Moim Czasie, 22 grudnia 2012 roku.

Czas ten na świecie jest Mój, ponieważ zbieram wszystkie Boże dzieci razem, jak jedno, gdy rozpoczyna się wielka bitwa.
Ten okres wielkiego ucisku potrwa jakiś czas. Wojny będą eskalować, aż wypowiedziana zostanie wielka wojna i zmieni się świat.
Wszystkie narody będą świadkami zmian. Musicie być na to przygotowani i zaakceptować to, ponieważ wszystkie te rzeczy muszą się wydarzyć, zanim nastąpi Moje Powtórne Przyjście.
Będzie wielka powódź. Będziecie także świadkami mniejszych powodzi w różnych krajach.
Rozpoczną się zmiany klimatyczne, a wasza pogoda będzie inna w sposób, który może wydawać się wam dziwny.
Jest to czas dla tych wszystkich, którzy otworzyli swoje oczy na Prawdę, aby przygotowali drogę dla Mnie, tak abym mógł powitać wszystkich w Moich Świętych Ramionach.
Nie obawiajcie się, ponieważ Moja Miłość wiele osłabi, a wasze modlitwy mogą i będą łagodzić wiele z tych wydarzeń, jak również okrucieństwa planowane przez bestię.
Wasz Jezus