wtorek, 11 grudnia 2012

Fałszywy prorok już zaplanował, jak przejmie ministerstwa w Kościele Katolickim.

Piątek, 07.12.2012, 18:45

Moja droga, umiłowana córko, ponieważ zbliża się moment dla fałszywego proroka, aby dać się poznać, zarządzone zostały przez niego i jego kohorty przygotowania do potępienia tych Orędzi.
Wielu fałszywych proroków infiltruje Moich wyznawców w każdym zakątku. Spowoduje to nie tylko zamieszanie, ale oni odwrócą ode Mnie Boże dzieci.
Podczas gdy nadal będziesz odrzucana przez frakcje w Moim Kościele, oni będą się  przeciwstawiać Mnie oświadczając, że to inni samozwańczy prorocy przynoszą Prawdę dla ludzkości.
Jeden z Moich wyświęconych sług, tak jak Judasz przed nim, zdradził Mnie. On będzie jak cierń w twoim boku.
Ponieważ rozpoczyna się Krzyżowanie Mojego Kościoła, w tych ostatnich dniach wszystko, co wydarzyło się podczas Mojej Męki, zostanie teraz powtórzone na ziemi.
Po pierwsze odrzucone zostanie Moje Święte Słowo.
Następnie, w Obecności Mojej Najświętszej Eucharystii, zdradzony zostanie Mój ostatni prorok. Ty, Moja córko, zostaniesz uznana za oszustkę przez jednego z tych fałszywych proroków, który uczyni to w Kościele Katolickim przed Moim Tabernakulum.
Ich bluźniercze słowa będą oklaskiwane przez wrogów Boga ubranych w święte szaty.
W tym czasie da się poznać wielu fałszywych proroków, tak że ich głos zagłuszy Mój. Wówczas jeden spośród nich będzie próbował cię zniszczyć.
Ręka Mojego Ojca spadnie na tych, którzy krzywdzą Jego proroków, wysłanych dla przygotowania świata na Moje Powtórne Przyjście.
Niestety, wiele biednych dusz zostanie wprowadzonych w błąd. Nie jest problemem to, że oni odrzucą ciebie, Moja córko. ale to, że zapobiegną, aby  ocalone zostały dusze.
Wzywam tych z was, którzy Mnie kochają, aby uważnie słuchali słów fałszywych proroków. Zwróćcie uwagę, jak oni nie będą kwestionowani przez kapłanów, jak będą przez nich promowani, i jak zostanie im dozwolone głoszenie kłamstw z ambon w Domu Mojego Ojca.
Wydarzenia te będą powszechne i będą torować drogę dla fałszywego proroka, który, jak przepowiedziane, nadejdzie wkrótce, aby zażądać swojego tronu.
Ohyda, która zaatakuje Kościół Katolicki, zostanie następnie spotęgowana pracą antychrysta.
Człowiek ten, kierowany przez szatana, zostanie zobaczony, jak staje się przyjacielem Izraela. Wówczas będzie wydawał się bronić go przy wsparciu Babilonu, którym jest Unia Europejska.
Wszystkie wojny, wywołane celowo na Bliskim Wschodzie, rozprzestrzenią się na Europę.
Antychryst będzie szerzył ateizm pod pozorem Nowej Światowej Religii, która będzie kierowana przez fałszywego proroka.
Moja córko, objawione ci przeze Mnie tajemnice, co do tożsamości fałszywego proroka i innych spraw, nie mogą zostać jeszcze ujawnione. Jednak wiedzcie o tym.
Fałszywy prorok, który będzie utrzymywał, że jest człowiekiem Bożym, już zaplanował, jak przejmie ministerstwa w Kościele Katolickim.
On i antychryst pracują już jednomyślnie w celu wprowadzenia spustoszenia w świecie, co później spowoduje, że ohyda w Kościele Katolickim zostanie dopełniona.
Moi wyznawcy, nie wolno wam słuchać tych, którzy starają się powstrzymać wasze modlitwy. Musicie zapytać, który człowiek Boży zapobiegałby odmawianiu modlitw, odmawianiu Koronki do Mojego Bożego Miłosierdzia lub modlitwy Różańca Świętego? Odpowiedź jest ta, że nie wolno ufać żadnemu człowiekowi, który stara się powstrzymać was od modlitw, choćby  był ubrany w szaty wyświęconego sługi.
Są to niebezpieczne czasy dla Moich prawdziwych proroków, którzy zawsze będą odrzucani. W ten sposób będziecie wiedzieli, kim oni są.
Tak jak Ja byłem odrzucany, męczony, biczowany i umniejszany przez kapłanów Mojego dnia, tak też cierpieć będą Moi prorocy.
Nigdy nie odrzucajcie prawdziwych proroków. Słuchajcie modlitw, które oni przynoszą ludzkości jako Dar Niebios. Jeśli nie przynoszą wam modlitw, to nie zostali wysłani przeze Mnie.
Jeśli są witani z otwartymi ramionami przez kapłanów, biskupów i inne wyświęcone sługi, publicznie w ich Kościołach, to nie zostali wysłani przeze Mnie.
Znacie Mnie. Znacie Moich proroków. Będą znosić takie same cierpienia, jak Ja znosiłem. Zostaną odrzuceni przez tych w Moim Kościele, przez Moich wyznawców i innych, którzy twierdzą, że mówią w Moje Imię.
Ich los nie będzie łatwy. Jednak przez ich publiczne odrzucenie, podłe oszczerstwa szerzone o nich, które będą musieli znosić, rozpoznacie Mnie.
Idźcie teraz i nie pozwólcie, aby wasze serca zostały oszukane przez kłamców.
Wasz Jezus