wtorek, 11 grudnia 2012

Najświętsza Maria Panna: Jako Matka Zbawienia pomogę wam i waszym rodzinom, abyście zostali poświęceni Mojemu Synowi

Środa, 05.12.2012, 20:40

Moje dziecko, powiedz proszę Moim dzieciom, aby wzywały Mnie, ich ukochaną Matkę, tak abym mogła chronić je w tym czasie zamętu i niepokoju.
Moje Niepokalane Serce jest schronieniem, do którego musicie się zwracać, tak abyście przez Moje wstawiennictwo mogli odnowić swoją wiarę i ufność w Mojego Syna.
Przyjdę wam z pomocą i wyleję Moje łzy miłości i współczucia dla każdego z was, a wówczas odnajdziecie pokój w waszych sercach.
Z Moją pomocą, której musicie próbować szukać codziennie, Mój Syn da wam łaski niezbędne, abyście stali się godni Jego Wielkiego Miłosierdzia.
Nigdy nie wahajcie się wołać do Mnie, ponieważ przyznany Mi został specjalny dar od Mojego Syna.
Pomogę wam przygotować waszą duszę tak, że stanie się miła Mojemu Synowi.
Moja pomoc uczyni was silniejszymi i poczujecie bliskość Mojego Syna, która będzie dla was takim komfortem, że wrócicie do Mnie ponownie, abym mogła was chronić.
Jako Matka Zbawienia pomogę wam i waszym rodzinom, abyście zostali poświęceni Mojemu Synowi, Jezusowi Chrystusowi.
Nigdy nie wolno wam obawiać się Mojego Syna, bez względu na to, jak zgrzeszyliście, ponieważ On zawsze ma nadzieję i czeka na was, na wasze wołanie do Niego. Jego Miłosierdzie jest poza waszą zdolnością zrozumienia.
Moje kochane dzieci, nigdy nie wolno wam komplikować modlitwy. Wszystko, co musicie zrobić, aby pomóc Mi doprowadzić was do Niego, to rozmawiać z Moim Synem i zawołać do Mnie.
Wasza Niebieska Matka
Matka Zbawienia