czwartek, 29 marca 2012

Najświętsza Maria Panna: Poproś Moje dzieci o jeden dzień postu w Wielki Piątek, aby zapobiec jednej światowej walucie

Orędzie nr 385 z serii Ostrzeżenie

Wtorek, 27.03.2012, godz.18.00

Moje dziecko, twoje cierpienie oraz innych wybranych dusz, nasili się podczas Wielkiego Tygodnia.
Jest to tydzień, w którym oszust będzie sprawiał ból tak wielu Bożym dzieciom, jak tylko może, poprzez wojny, prześladowania i przemoc.
To jest ten czas, gdy zadaje on wielkie cierpienie, właśnie wtedy, gdy Mój drogi Syn znosił je podczas Swojej męki na krzyżu.
Moje dziecko, musisz powiedzieć wszystkim tym, którzy wszędzie zachęcali dusze do odmawiania Mojego Różańca w każdy piątek aż do Wielkanocy, że jestem bardzo zadowolona.

Przez ich pobożność pomoc otrzymują dusze, które są ratowane wraz z cierpieniem swych własnych narodów.
Miłość Mojego Syna odczuwana jest teraz, w czasie wielkiego cierpienia, przez więcej osób na całym świecie.
On łagodzi ich ból Swoimi szczególnymi łaskami i uspokaja ich dusze mocą Ducha Świętego.
Dzieci, wasze modlitwy, które są z taką miłością przedstawiane przez was w Niebiosach, są wysłuchiwane.
Musicie zawsze szukać pomocy u Mojego Syna i Mojego Przedwiecznego Ojca. Każda pojedyncza modlitwa, nieważne jak mała, jest usłyszana i jest na nią odpowiedziane zgodnie z wolą Najwyższego Boga.
Moje dziecko, poproś Moje dzieci o jeden dzień postu w Wielki Piątek, aby zapobiec wprowadzeniu jednej światowej waluty.

Wasze modlitwy i post mogą to sprawić.
Gdy tylko wasza modlitwa odmówiona zostanie podczas waszego postu, Mój Przedwieczny zatrzyma tych ludzi przed wprowadzeniem ograniczeń planowanych przez nich, tak aby mogli was kontrolować.
Ci sami ludzie chcą zlikwidować Chrześcijaństwo, tak że jest ważne, abyście powstrzymali, aby to się stało, poprzez specjalne wyrzeczenia.
Krucjata Modlitwy (42) – Módlcie się poszcząc, aby powstrzymać jedną światową walutę
„O Najwyższy Boże,
Ofiaruję Tobie mój dar postu,
Tak abyś powstrzymał uchwyt zła na świecie,
Planującego pozbawienie mojego kraj żywności, włącznie z Chlebem Życia.
Przyjmij moją ofiarę i wysłuchaj moich błagań dla innych narodów, aby zapobiec ich
Cierpieniom, zaplanowanym przez antychrysta.
Uratuj nas Drogi Boże od tej nikczemności i ochroń naszą wiarę,
Tak abyśmy mogli czcić Ciebie w wolności, której potrzebujemy, aby kochać i wielbić Ciebie.
Na wieki wieków. Amen.”

Moje dziecko, jeden dzień postu w Wielki Piątek przyniesie narodom wiele wolności od złego i tych, którzy podążają za jego nikczemnymi żądzami kontrolowania finansów wszystkich narodów.

Wasza ukochana Matka
Matka Ocalenia
Matka Boża
________________
http://ostrzezenie.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz