niedziela, 3 czerwca 2012

Najświętsza Maria Panna: Czerwiec miesiącem Krucjaty Nawrócenia


 Orędzie z serii Ostrzeżenie 
 
Czwartek, 31.05.2012, godz.21.00

Moje dziecko, szatan i zarażone przez niego dusze dokonują każdego wysiłku, aby podważać Najświętsze Słowo Mojego Syna.
Pamiętaj zawsze, że pierwsze ziarno wątpliwości szatan zasiewa w sercach wybranych dusz.
Te Święte Przekazy zostaną zalane najgorszym potępieniem przez tych, którzy są blisko związani z Moim drogim Synem.
Kiedy szatan dokonuje tego, zdobywa dusze.
Moje dziecko, nie pozwól mu tego robić. Odejdź i nie zajmuj się nim.
Mój Syn nigdy nie bronił Swojego Świętego Słowa, więc ty też nie powinnaś poddawać się tej pokusie.
Zasięg wpływu szatana narasta i rozprzestrzenia się na całym świecie.
Moje biedne dzieci tak cierpią, a Ja płaczę łzami żalu, gdy widzę ich przerażenie i smutek.
Moje dzieci, módlcie się o pokój w tym czasie, tak aby Boże dzieci wszędzie zwracały się do Mojego Syna o siłę.
Tylko Boska Interwencja, spowodowana przez łaski zapewniane poprzez wasze modlitwy, może złagodzić wasz ból i cierpienie.
Mój Syn pragnie, aby dusze zwracały się do Niego, gdyż tylko On może dać im pocieszenie, którego potrzebują. Nic innego nie zapewni ulgi w udrękach, które teraz znosicie.
Zachęcam was dzieci do poświęcenia miesiąca czerwca nawróceniu ludzkości i zapewnieniu, że będą szukać Zbawienia.
Ogłoście ten miesiąc Miesiącem Krucjaty Nawrócenia i módlcie się w jedności poprzez grupy modlitewne na całym świecie.
Oto Modlitwa Krucjaty dla Krucjaty Nawrócenia.
Krucjata Modlitwy (58)
  – Modlitwa Krucjaty Nawrócenia

„O, drogi Jezu, wołam do Ciebie, abyś objął
wszystkie Boże dzieci i okrył je

Twoją Najdroższą Krwią.

Niech każda kropla Twojej Krwi osłoni

każdą duszę, aby ochronić ją od złego.
Otwórz serca wszystkich, a zwłaszcza zatwardziałych dusz
i tych, którzy Cię znają, ale których splamił

Grzech pychy, aby upadli i prosili o wypełnienie ich dusz

Światłem Twojej Miłości.
Otwórz ich oczy, aby ujrzeli Prawdę, tak żeby Świt
Twojego Bożego Miłosierdzia wylał się na nich, okrywając

ich Promieniami Twojego Miłosierdzia.
Nawracaj wszystkie dusze poprzez łaski, o które Cię
teraz Drogi Jezu proszę
(tutaj podajemy osobiste intencje).
Błagam Cię o Miłosierdzie i ofiaruję Tobie ten Dar Postu przez jeden dzień
Każdego tygodnia tego miesiąca czerwca, na przebłaganie za wszystkie grzechy.

Amen.”
Dzieci, musicie pościć jeden dzień każdego tygodnia w miesiącu czerwcu.

Musicie odmawiać codziennie Mój Różaniec i Koronkę do Bożego Miłosierdzia.
Dzieci, robiąc to ocalicie dusze milionów poprzez Miłosierdzie Mojego Syna Jezusa Chrystusa.
Wasza ukochana Matka
Matka Odkupienia

__________
http://ostrzezenie.wordpress.com