niedziela, 26 lutego 2012

Nie będzie śmierci. Żadnej choroby. Żadnego grzechu w Nowym Raju.

ks.biskup Christian Lambert - Radio Polonii - WARTO POSŁUCHAĆ !!!



Orędzie nr 358 z serii Ostrzeżenie

Piątek, 24.02.2012, godz.15.30

Moja droga, ukochana córko, nigdy nie zapominajcie, że pomimo Moich surowych ostrzeżeń dla ludzkości, zachowuję bardzo szczególną Miłość w Moim Sercu dla wszystkich Moich dzieci.
Jest konieczne, aby ziemię oczyścić teraz, gdyż gdybym wrócił obecnie, nie nadawałaby się dla Mnie, aby po niej chodzić.

Kiedy ludzkość zostanie oczyszczona, pozostaną tylko ci z miłością do Mnie i Mojego Przedwiecznego Ojca.
Moja wybrana generacja będzie ze Mną na wieczność. Raj ten zaofiaruje 1000 lat pokoju, miłości i harmonii.

Po okresie tym, odbędzie się drugie zmartwychwstanie ze śmierci.
Dopiero wówczas życie wieczne może być zaofiarowane wszystkim duszom ze światłem Boga świecącym przez nie.
Moja córko, dlaczego wahasz się? Czy nie wiecie, że proroctwa te zostały przepowiedziane?
Niech żaden człowiek tego źle nie zrozumie. Wam, dzieciom tej generacji, dany będzie dar życia w Raju, nawet piękniejszym, niż tym przygotowanym dla Adama i Ewy.
Wiek będzie nieistniejący, ponieważ człowiek żył będzie w pokoju z rodzinami pokoleń.
Tak wiele miłości i radości będzie codziennością. W końcu przyznany wam będzie prawdziwy, trwały pokój w waszych duszach.
Dlaczego miałoby to być niemożliwe? Jest to ziemia, jaka zaplanowana została przez Mojego Ojca, którego Boska Wola, w końcu ostatecznie dokonana będzie jako w Niebie, tak i na ziemi.

Radujcie się wszyscy. Nowy Raj powinien być powitany z zachwytem i utęsknieniem.
Nie będzie śmierci. Żadnej choroby. Żadnego grzechu. Dany wam będzie dar wiecznego szczęścia.
Módlcie się za tych, którzy przez grzech i nieposłuszeństwo utracą wszelkie prawo do ich prawowitego dziedzictwa, które od samego początku czasu zaplanowane było przez Mojego Przedwiecznego Ojca.

Wasz Ukochany Jezus


 ___________________
 Orędzie pochodzi ze strony :http://dzieckonmp.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz