czwartek, 7 maja 2020

Matka Boża o wyborach 2020 !

Maryjo KRÓLOWO POLSKI Naród Polski pragnie Twojej pomocy i błagamy ratuj nas, bo z każdej strony świata jesteśmy niszczeni.W maju będą Wybory na Prezydenta Polski – błagamy pokieruj Polakami na kogo powinni głosować.

 

MARYJA KRÓLOWA POLSKI.

„Wy Moje rodziny polskie ukochane – jesteście przez Rząd i Episkopat bardzo oszukiwane. Jeśli wymawiam – Episkopat, to mówię o biskupach rządzących Nim, a oni mają w swoich sumieniach  mnóstwo win. A przecież „grają” role kapłanów, to znają Pismo Święte i wiedzą, że w momencie śmierci będą pozbawieni Bożych Darów. No i z takimi winami – przykro Mnie to mówić, ale będą przez lucyfera biczowani. U Boga jest „Tak – tak. Nie – nie”, a co jet oprócz tego podlega ich winie. Już wiele razy mówiłam i pisma Moje ludzie im posyłali, a Ja Jestem zawiedziona bardzo Paulinami. Także wiedzą poprzez internet, że dużo ich będzie potępionych za nieposłuszeństwo Mnie – Królowej Polski, bo wrogowie szykują wam wojenne wnioski. Jaka szkoda, że pseudo – Apostołowie Syna Jezusa nie pytają swego Pana, a może dlatego, że nazywają Go „baranem”. Dzisiaj jest Dzień „Dobrego Pasterza”, więc Bóg nie może być Pasterzem i baranem. Pasterz opiekuje się owcami i baranami, więc dlaczego nie jest Jezus wymieniany? Już powiedziałam:”dzisiejszy Kościół, to nie jest Mój Kościół”, bo rządzą Nim bezbożni duchowni bez stroju kapłańskiego i nie są godni miejsca wiecznego Niebiańskiego. Tak bardzo proszę  nawołuję i nawet płaczę i Ja Matka Kapłanów do ich serc także kołaczę, bo wiem jaką opieką tam lucyfer otacza. Bardzo ich proszę, aby nie grzeszyli, bo znam ich rozpacz, gdy w ostatnim momencie życia ogarnia ich bolesna trwoga. A teraz tak bardzo obrażają Trójcę Przenajświętszą ci zdrajcy duchowni, a przecież wiem, że w momencie odejścia z Ziemi nie są nawet do człowieka podobni.  Ja Królowa Polski bardzo proszę Mój – Nasz Naród Polski o Modlitwy Różańcowe, o Nabożeństwa Majowe, bo Ja wiem, że do ataku na was wszystko jest już gotowe. Dlatego nie wybierajcie na Prezydenta Andrzeja Dudy, gdyż jego głowa jest pełna kłamstw i obłudy. Bóg Ojciec podpowiedział wam pięć lat temu, abyście wybrali na Prezydenta – Grzegorza Brauna i nie posłuchaliście Boga Ojca a wybraliście podstawionego przez Izrael – błazna. W rodzinie, w której jest żona Żydówka a innej nacji mąż, to zawsze rządzi żona Żydówka, bo mąż jest dla niej jak dla Ewy wąż. Tak bardzo dużo CUDÓW uczynił Jezus na Moją prośbę w Polsce i jest Mnie przykro, że nadal rządzi Mój – Nasz wróg w każdej wiosce. Polacy – bądźcie zawsze wierni Mnie waszej Królowej i nie słuchajcie żadnej Partii wrogiej.  „PiS” – to kłamstwo i oszustwo i mają na swoich sumieniach win mnóstwo. Krzysztof Bosak z KONFEDERACJI niech będzie Prezydentem, a Grzegorz Braun – Premierem, a wtedy i Jezus Chrystus będzie KRÓLEM POLSKI i będą rządzili w Prawdzie Bożej i sprawiedliwie wraz z Narodem Polskim. Maryja – wasza Matka, która będzie wam pomagać, gdy będzie rządziła KONFEDERACJA, bo wtedy w Polsce będzie tylko polska nacja”. Amen”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz