środa, 7 marca 2012

Litania do Ducha Świętego & obietnice


 Obietnice Boga Ojca, dla tych, którzy   w sposób żarliwy będą   odmawiać tę Litanię przynajmniej trzy razy w tygodniu:

1.  W sposób widzialny wyrwę cię z rąk twoich przeciwników.
2.  Usunę przeszkody, które znajdują się na twej drodze do doskonałości.
3. Dodam ci jeszcze jednego Anioła, aby on przez [specjalne] natchnienia chronił cię przed pokusami do grzechu.
4. Wytrwasz na drodze cnoty.
5. Dobrze poznasz swoje braki i niedociągnięcia.
6. Otrzymasz moc, aby uwolnić się od grzesznych przyzwyczajeń.
7. Umocnię twoją wiarę, nadzieję i miłość.
8. Wyrwę cię z kłopotów materialnych.
9. Twoja rodzina będzie żyć w zgodzie i wzajemnej miłości.
10.Jeśli ktoś pragnie pomóc bliźniemu winien tę Litanię odmawiać codziennie, co najmniej przez pół roku.

              Obietnice Ducha Świętego:
Litania ta będzie się rozszerzać jak lawina.
Jeśli ktoś ją przekaże innej osobie, będzie miał udział w jej modlitwach.
Jeśli ktoś nie chce zachować owoców tej modlitwy dla siebie, może powiedzieć Duchowi Świętemu, w jakich intencjach pragnie je ofiarować.

LITANIA DO DUCHA ŚWIĘTEGO

Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu …
Bądź pochwalony! (powtarza się po każdym wezwaniu)

Duchu Święty, zstąp z tronu Twojej chwały i rozbij swój  namiot w sercach sług twoich         
Bądź  pochwalony 
Duchu Święty, który od Ojca i Syna pochodzisz,
ucz mnie żyć w stałej obecności Bożej
Duchu Święty, który od Ojca i Syna pochodzisz,
ucz mnie żyć zgodnie z wolą Najwyższego
Duchu Święty, który mieszkasz w sercach synów Bożych,pouczaj mnie, bym mógł Ciebie poznać i prawdziwie pokochać
Duchu Święty, który troszczysz się o Chwałę Ojca,  
ucz mnie żyć w całkowitym oddaniu i zawierzeniu Bogu
Duchu Święty, w znaku języków ognistych, zapal w moim sercu ogień Twej miłości
Duchu Święty, tajemnicza Gołębico,
ucz mnie dobrze zrozumieć Pismo Święte
Duchu Święty, który nie masz ani oblicza ani imienia,
 naucz mnie dobrze modlić się
Duchu Święty, który przemawiasz przez usta proroków,
naucz mnie żyć w równowadze ducha i zachować pokój serca   
Duchu Święty, gorejące ognisko miłości,
 ucz mnie mądrości życia oraz cierpliwości
Duchu Święty, Dawco wszelkich darów,
 ucz mnie żyć w pokorze i skromności
Duchu Święty, przeobfita skarbnico łask,
ucz mnie pojmować wartość cierpienia
Duchu Święty, bezdenna skarbnico łask,
ucz mnie dobrze wykorzystać cenny czas
Duchu Święty, niewyczerpana skarbnico łask,
broń mnie przed jakimkolwiek brakiem miłości i przed pychą
Duchu Święty, którego bogactwa nikt ogarnąć nie zdoła,
ucz mnie odrzucać bezużyteczne wyobrażenia i myśli
Duchu Święty, Dawco wielu darów, ucz mnie rezygnować z bezużytecznych działań i unikać niepotrzebnych rozmów
Duchu Święty, z którego pełni wszyscyśmy otrzymali,
ucz mnie milczenia i mówienia we właściwym czasie
Duchu Święty, wieczysta miłości,
 ucz mnie dawać innym dobry przykład
Duchu Święty, wieczysta Dobroci, daj mi wytrwanie w dobrym
Duchu Święty, słodki Nauczycielu,
naucz mnie w sposób właściwy obchodzić się z ludźmi
Duchu Święty, najmilszy przyjacielu dusz,
ucz mnie nikogo nie sądzić i doznanych krzywd nie pamiętać
Duchu Święty, uszczęśliwiające światło duszy, tak mnie prowadź, bym widział potrzeby innych i nie zaniedbywał dobrych dzieł
Duchu Święty, Ojcze ubogich,daj bym poznał swoje błędy
Duchu Święty, który w duszach dokonujesz swych cudów,ucz mnie czuwać nad sobą i prowadź do doskonałości
Duchu Święty, przed którym nic nie jest zakryte,
 ucz mnie, jak unikać podstępu złego ducha
Duchu Święty, który znasz przyszłość wszechświata,
pomóż mi uwolnić się spod władania ciała i szatana
Duchu Święty, który znasz także moją przyszłość,
Twojej opiece powierzam moją rodzinę, przyjaciół, dobroczyńców i wszystkich ludzi
Duchu Święty, dzięki Twej Boskiej pomocy,
nauczaj mnie żyć dla chwały Bożej, dla zbawienia dusz i ku czci Matki Bożej, abym mógł umierać jako wierny sługa


Jam Jest Duch Święty, Trzecia Osoba Trójcy Świętej. Słuchaj człowiecze Moich Słów, słuchaj uważnie. Dziś pragnę poprosić was Moje stworzenia, abyście zaczęli Mnie czcić w sposób szczególny. Pragnę, aby obchodzono każdego 3 dnia miesiąca, dzień przeznaczony ku czci Ducha Świętego. Głównym świętem nadal pozostaje Święto Zesłania Ducha Świętego. Ponadto proszę, aby każdy kto tylko zdoła, a obowiązku stanu pozwolą, niech się pomodli do Mojej Osoby - Ducha Świętego o 900 rano. Gdy jest to niemożliwe, aby się pomodlić, wystarczy choćby krótkie westchnienie. Obiecuję wszystkim, którzy czcić Mnie będą, szczególne Moje Łaski i Dary oraz Moją opiekę nad tą duszą oraz nad całą rodziną. Daruję przewinienia przodków karane do czwartego pokolenia.Pragnę, aby dusza wasza, przygotowała się do każdego święta Nowenną i Koronką do Ducha Świętego. 

Powyższą modlitwę nadesłał Pan Sławek 
Bóg zapłać Sławku

6 komentarzy:

  1. Skąd wzięła ta nowenna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze podac zrodlo tej modlitwy od pana Slawka..ksiazka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Duchu Święty proszę ratuj moje dzieci. Obdarza je swoimi Łaskami i daruj przewinienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. BÓG JEST ŚWIATŁOŚCIĄ👏💖👏💖👏💖👏

    Zastanawiające jest to,że jest"...w sercach synów Bożych..."
    a nie ma nic o córkach Bożych.
    (?)☝️😇☝️😇☝️😇☝️😇☝️😇☝️😇☝️😇☝️😇

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocna modlitwa do Ducha Swietego. Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń