sobota, 12 maja 2012

Pieczęć Boga Żywego

Aby uzyskać PIECZĘĆ BOGA OJCA DLA SIEBIE I DLA SWOJEJ RODZINY NALEŻY...


Przez 7 dni odmawiać modlitwę Krucjaty nr 24
oto treść :

„O Mój Jezu, Ty jesteś Światłem ziemi
Jesteś Płomieniem, który porusza wszystkie dusze

Twoje Miłosierdzie i Miłość nie zna granic

Nie jesteśmy godni Ofiary dokonanej przez Twoją Śmierć na krzyżu

Wiemy jednak, że Twoja Miłość do nas jest większa niż miłość, którą mamy dla Ciebie.

Udziel nam, o Panie, daru pokory, abyśmy zasłużyli na Twoje Nowe Królestwo

Napełnij nas Duchem Świętym, abyśmy mogli maszerować naprzód i prowadzić Twoją armię,

by głosić Prawdę Twojego Świętego Słowa i przygotować naszych braci i siostry

na Chwałę Twojego Powtórnego Przyjścia na ziemię.

Czcimy Ciebie

Wysławiamy Ciebie

Ofiarujemy samych siebie, nasze utrapienia, nasze cierpienia jako dar dla Ciebie dla ratowania dusz

Kochamy Cię Jezu

Zmiłuj się nad wszystkimi Twoimi dziećmi, gdziekolwiek są.

AMEN”

Natomiast w dniu 8 ( ciągu modlitwy ) - należy na zakończenie odmówić modlitwę Krucjaty nr 33
 oto treść :
 
„O Mój Boże, Mój kochający Ojcze,
Przyjmuję z miłością i wdzięcznością
Twoją Boską Pieczęć Ochrony.
Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność.
Kłaniam się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Tobie moją głęboką miłość i lojalność
Dla Ciebie, mój Ukochany Ojcze.
Błagam Cię, abyś chronił mnie i moich ukochanych tą specjalną Pieczęcią
I ślubuję moje życie Twojej służbie teraz i na zawsze.
Kocham Cię Drogi Ojcze.
Pocieszam Cię w tych czasach Drogi Ojcze.
Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego
Na przebłaganie za grzechy świata i dla Ocalenia wszystkich Twoich dzieci.
Amen.”
_________________________________
W kolejnych dniach należy kontynuować modlitwy po kolei nawet kilka dziennie.

Systematyczność i ilość dni pozwala na otrzymanie BOSKIEJ PIECZĘCI OD BOGA OJCA NAJWYŻSZEGO I UKOCHANEGO