sobota, 12 maja 2012

Wielu Papieży było więźniami w Stolicy Apostolskiej, otoczonymi przez masońskie grupy.

 Orędzie 422 z serii ostrzeżenie

Poniedziałek, 07.05.2012, godz.18.19

Moja droga, umiłowana córko, do Moich Kościołów na świecie mówię to:
Wiedzcie, że zawsze będę z wami, u waszego boku, tak długo, jak głosicie Moje Najświętsze Słowo.
Do Mojego Kościoła Katolickiego mówię:  Nawet jeśli spowodowaliście udrękę, jako wynik złego grzechu, wiedzcie, że nigdy was nie opuszczę, mimo że zgrzeszyliście. Jednak wiedzcie o tym:
Wasza wiara we Mnie nie jest tak silna, jak powinna być. Nie kochacie Mnie, tak jak kiedyś.
To całe bogactwo, które nagromadziliście, tworzy dystans pomiędzy Mną, waszym Chrystusem i Zbawicielem i zwykłymi Bożymi dziećmi.
Wspięliście się na takie wyżyny, że Ja nie mogłem dotrzeć do was i ofiarować wam Mojej Ręki dla ratowania was od rozkładu wewnątrz waszego rdzenia.
Uczono was Prawdy przez Mojego Piotra, na którego opoce zostaliście zbudowani. A co wy uczyniliście?
Zbudowaliście wokół siebie grube kamienne mury.
Spowodowało to brak komunikacji z tymi, których trzeba było żywić Moim Ciałem i Krwią, tak aby ich dusze mogły zostać nakarmione.
Szacunek, wymagany od was przy administrowaniu Moją Najświętszą Eucharystią został utracony, kiedy znieważyliście Moją Obecność.
Kiedy II Sobór Watykański ogłosił nowe zasady, zostały one wprowadzone przez te złe masońskie siły z wnętrza waszych korytarzy.
Przebiegle przedstawili nowe, obraźliwe dla Mnie, sposoby administrowania Moją Najświętszą Eucharystią.

Wasze tak zwane tolerancyjne nauki głosiły serię kłamstw, w tym odrzucenie uznania mocy Świętego Michała Archanioła.

On jest obrońcą Kościoła przeciwko szatanowi. Te siły pomiędzy wami wiedziały o tym. To dlatego wstrzymaliście wszystkie modlitwy przed Mszą proszące o Jego pomoc.
Następnie popełniliście największe kłamstwo, że nie należy obawiać się piekła. Że jest to tylko metafora. Ponieważ to kłamstwo, przyjęte za prawdę przez wiele Bożych dzieci, oznaczało utratę miliardów dusz.

Jak bardzo Mnie uraziliście. Proszę te pokorne i religijne sługi pośród was, abyście powrócili do Moich Nauk.
Nigdy nie pozwalajcie na gromadzenie wśród was bogactw i nie myślcie, że są one akceptowalne w Moich oczach.
Bogactwa, złoto i władza, gromadzone w Moje Imię, będą waszym upadkiem. Nie możecie czerpać korzyści wykorzystując Moje Święte Słowo.

Cierpieliście z powodu sposobu, w jaki Mnie uraziliście.
Nigdy nie myślcie, że Ja obwiniam wielu pobożnych Papieży, którzy zasiadali w Siedzibie Piotrowej. Ich misja zawsze była chroniona.
Wielu Papieży było więźniami w Stolicy Apostolskiej, otoczonymi przez masońskie grupy, które nie reprezentują Boga.

One nienawidzą Boga i spędziły pięćdziesiąt lat szerząc kłamstwa o Bożym Miłosierdziu.
Ich dzieła doprowadziły do załamania Kościoła Katolickiego.
To nie był przypadek. Było to celowo i chytrze uknute w celu zniszczenia wiary Kościoła. Dla zniszczenia hołdu zwykłych Katolików wobec Jedynego Prawdziwego Boga.
Do tego zostaniecie teraz odrzuceni na pustynię. Po Papieżu Benedykcie XVI, będziecie prowadzeni przeze Mnie, z Niebios.

O, jakże doprowadziliście Mnie do płaczu.
Wołam do wszystkich Moich wyświęconych sług, którzy znacie prawdę, powstańcie i podążajcie za Mną, waszym Jezusem, aby głosić Prawdę Mojej Nauki w pokornej służebności.
Musicie znaleźć odwagę i siłę, aby powstać z popiołów.
Przede wszystkim odrzućcie kłamstwa, które wkrótce zostaną wam przedstawione przez fałszywego proroka.
On będzie łączyć Kościół Katolicki z innymi kościołami, włącznie z pogańskimi kościołami, aby stały się jedną odrazą.
Jednym światowym kościołem bez duszy.
Wasz Jezus
______________________
 http://ostrzezenie.wordpress.com