sobota, 25 lutego 2012

Gdzie jesteś Panie Jezu???

Dzień jak co dzień - ale wczorajszy wieczór przyniósł wiele słów od Was kochane duszyczki.
Wicherek stwierdził, że najlepiej będzie odpowiedzieć Wam na wasze pytanie słowami Króla.

To właśnie Jezus odpowie wam wszystkim najlepiej i wówczas łatwiej zrozumiecie to wszystko.


GDZIE JESTEŚ PANIE JEZU?

KRÓL JEZUS :

Jestem z wami Moje dzieci gdy pracujecie, czy śpicie. Jestem z wami każdego dnia. Moja miłość do was nie ma granic. Mam w Sobie Serce płonące Miłością , ale także Moje Serce pragnie miłości waszej abyście Mnie uwielbiali, kochali i czcili. Jestem dla was także przyjacielem, któremu można zaufać, który nie zdradzi, ale pomoże i poradzi. Tak z was wielu Moje dzieci pragnie nie wiadomo czego, ale Mnie nie pragniecie, abym z wami obcował, bo wielu z was by mogło pomyśleć, że to głupota, że słyszy Głos Serca, głos sumienia w swojej nauce, by to wszystko nie da rady odkryć, a więc nie mogło być prawdą. Dlatego Moje dzieci
wsłuchujcie się w wasze serca i rozmawiajcie ze Mną a nie wątpcie  we Mnie.
Jestem Bogiem i mogę wszystko. Kochajcie Mnie bo Ja Bóg pragnę aby Mnie Moje stworzenia kochały i wielbiły. Cierpię bardzo gdy Moje owieczki są rozproszone po całym świecie, a niektóre szczególnie takie malutkie MNIE w ogóle nie znają. Ja tak bardzo pragnę , aby te najmniejsze nawet co mówić nie umieją, aby im rodzice już pokazywali Moje obrazy, uczyli kochać Mnie i Mą Mamę i Ojca Niebieskiego.
Teraz z domu wyrzuca się Moje obrazy, bo to przeżytek, bo po co ma wisieć na ścianie.
Zastępujecie święte obrazy krajobrazami i rożnymi plakatami, a gdzie jest miejsce dla Boga?
Czasem jakiś obraz zostanie w domu, ale gdzieś w kącie, aby znajomi się nie śmiali. Moje dzieci poprzez poniżanie Mnie i Mojej Matki  sami sobie karę na siebie dajecie. Nie bądźcie zbyt zarozumiali. bo pycha pochodzi od szatana i to są jego sprawki. On chce was wszystkich odciągnąć ode Mnie, aby wasze serca były zimne jak lód na sprawy Boże.

( duszyczka).

- Jezu Kocham Cię i pragnę Cię przeprosić za moje zachowanie w dniu dzisiejszym

Och Moja duszo sprawiasz Mi tyle radości swoim sercem przepraszając Mnie. Ja wszystkim pragnę przebaczać tak przebaczać, ale wasze serca są twarde, aby Mnie o to poprosić, tylko raz na jakiś czas, gdy idziecie do spowiedzi to mnie o to prosicie, a ilu was tej pokory w ogóle nie posiada, myśli, a po co
Lub jak to zrobić. Moje dzieci uczcie się pokory i posłuszeństwa, bo takich dzieci boi się szatan. On z takiego domu ucieka gdzie panuje miłość, pokora i posłuszeństwo.

( duszyczka).

- Jezu Ty wiesz, że Cię kocham

Król :
Moje dziecko udzielam ci teraz Pokoju. AMEN.

CZĘŚĆ 7. - C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz