czwartek, 9 lutego 2012

Maryja Dziewica: Nikt nie będzie mógł zapobiec ujawnienia światu Księgi Prawdy


Moje dziecko, gdy pracujesz dla Mojego ukochanego Syna, Jezusa Chrystusa, to musisz przez cały czas wykazywać posłuszeństwo.

Nigdy nie poddawaj w wątpliwość Jego Świętego Słowa, bo On mówi prawdę i tylko prawdę.

Tak wiele Moich dzieci od początku kwestionuje każde Jego słowo. Na każdego, kto jest posłusznym Jego Świętemu Słowu zawartemu w Księdze Mojego Ojca, przypada zawsze ktoś inny, kto interpretuje Jego słowo w odmienny sposób.

Ty musisz zrobić wszystko, o co jesteś proszona, będąc pod kierownictwem Mojego Syna. Nigdy nie ulegaj tym, którzy wymagają, aby Jego słowa były dostosowane do ich interpretacji.

Pospiesz się teraz, Moje dziecko, dla kolportowania posłań danych światu przez Mojego Syna, aby ocalić grzeszników, którzy pobłądzili.

Mój Syn ma jeden cel, i jest nim ocalenie dusz.

Nie bój się Moje dziecko, bo nic, co mówi ci Mój Syn, nie jest sprzecznym z nauczaniem Jego Najświętszego Kościoła na ziemi.

Jego dary dla Moich dzieci są bardzo szczególne i są dawane wszystkim duszom w tych czasach ostatecznych.

Tak wspaniałomyślny i miłosierny jest Mój Syn, że chce On zesłać na grzeszników deszcz specjalnych łask, aby zapewnić ich ocalenie.

Każdy, kto próbuje zatrzymać Mojego Syna w Jego misji przygotowania świata na Jego Powtórne Przyjście, zostanie zatrzymany Ręką Mojego Ojca Przedwiecznego.

To dzieło ujawnienia Księgi Prawdy przez otworzenie pieczęci, jest dla Mojego Ojca jedną z najważniejszych misji na ziemi.

Światu została obiecana prawda w tym czasie.


Wszystkim duszom, wierzących i niewierzących, musi zostać powiedziana prawda, ponieważ tak daleko odeszli od Kościoła, że ​​musi im ona być przekazana w ten sposób.


Wszyscy Aniołowie zostali posłani na ziemię, aby ochraniać ludzkość przed oszustem i kłamstwami, jakie on rozprzestrzenia o prawdzie wiecznego zbawienia.


Ludzkość może nie chcieć słuchać prawdy i wiele przeszkód zostanie postawionych przed tobą, Moje dziecko, ale to będzie bezskuteczne.


Nikt nie będzie mógł zapobiec ujawnienia światu Księgi Prawdy
, bo jeśli będą próbowali to zrobić, to moc Mojego Ojca zostanie uwolniona jak płomienie ognia wylewające się z Nieba.

Moje dziecko nigdy nie wątp w te posłania, jakie są ci dawane.

Nigdy nie zmieniaj ani jednego słowa, aby dostosować się do tych, którzy starają się żebyś poprawiła słowo Boga.


Może być tylko jeden pan i jest nim Bóg, w Imię Ojca, Syna i Ducha Świętego.


Idź teraz z upewnieniem, jakiego potrzebujesz.


Pamiętaj, te posłania od Mojego Syna są dla wszystkich dzieci Boga, a nie tylko dla Jego Kościoła Katolickiego ani dla Jego wybranych ludzi, Żydów. One są dla każdego.


Każda dusza jest w jednakowy sposób kochana przez Mojego Ojca. Nie ma duszy, która jest uważana za bardziej ważną niż inne.


Wasza Niebieska Matka
Matka Ocalenia

___________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz