czwartek, 23 lutego 2012

Okres Wielkiego Postu, to czas cichego rozmyślania...

Orędzie nr 355 z serii Ostrzeżenie

 Środa, 22.02.2012, godz.19.00

Wiadomość otrzymana przez Marię Bożego Miłosierdzia w czasie Adoracji Najświętszego Sakramentu.

Moja droga, ukochana córko, powiedz Moim dzieciom, że ten okres Wielkiego Postu, to czas cichego rozmyślania, osobistego poświęcenia i okazji do modlitwy o złagodzenie wojny na świecie.
Naśladujcie Mój post na pustyni przez podejmowanie drobnych wyrzeczeń.
Post jest ważny dla waszych dusz. Oczyszcza ducha i daje Mi ogromne pocieszenie.
Możecie uratować wiele dusz poszcząc tylko raz w tygodniu.

Ten termin, może być zgodny z waszym życzeniem. Ważne jest jedynie, że ofiarujcie ten dzień za dusze.
Wykorzystajcie ten czas, aby pomóc Mi w Mojej walce o dusze.

Rozmyślajcie o Moim życiu na ziemi i darze, który przyznałem przez Moją śmierć na krzyżu, aby zapewnić wszystkim Moich dzieciom Wieczne Życie.
Te kilka tygodni Wielkiego Postu musi być wykorzystane dla przygotowania waszych dusz i dusz waszych braci i sióstr.

Proszę przygotujcie się do Wielkiego Tygodnia i Wielkanocy poprzez odmawianie tej Modlitwy Krucjaty (34) – Mój Dar Postu dla Jezusa

„O mój Jezu,
Pomóż mi w mój własny mały sposób
Naśladować Twoje życie złożone w ofierze dla ocalenia ludzkości.
Pozwól mi ofiarować Tobie dar postu, jeden dzień w tygodniu
Przez cały okres Wielkiego Postu, aby ratować całą ludzkość, tak żeby mogła

Wejść do bram Nowego Raju na Ziemi.
Ofiaruję Tobie drogi Jezu, moje poświęcenie
Z miłością i radością w moim sercu, aby pokazać Ci rozmiar mojej miłości.

Poprzez tą ofiarę błagam Cię o ocalenie każdej duszy, która może
Utraciła stan łaski.
Amen.”

Dzieci, nie pozwólcie strachowi przyćmić waszej nadziei Wiecznego Zbawienia. Oczyszczanie będzie szybkie.Wy, Moi wyznawcy, którzy przyjmujecie Pieczęć Boga żywego, zostaliście pobłogosławieni.
Wy nie musicie się martwić.
Musicie być mocni.
Musicie być pełni nadziei i cały czas skupiać się na Mnie.

Tylko wtedy powstaniecie i pójdziecie bez wahania ciernistą drogą.
Ja poprowadzę was w waszej podróży i pokieruję każdym krokiem na tej drodze.

Wasz ukochany Jezus
  ________________________
Orędzie pochodzi ze strony :http://dzieckonmp.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz