sobota, 11 lutego 2012

Słowo Boźe do duszy ludzkiej - obecnośc Boga - dla was kochane dzieci słowa JEZUSA KRÓLA


Kochane dzieci poniższe słowa są słowami JEZUSA KRÓLA   - przeze mnie zostały one tylko przepisane z książki specjalnie dla WAS - abyście mogły przeczytać jak wspaniale Bóg ukazuje nam swoją obecnośc.
 (Czytajcie powoli - a jeśli sami nie potraficie poproście rodziców aby wam przeczytali.)


 JEZUS KRÓL :
 Moje umiłowane dzieci jak wy mało wiecie o swoim Ojcu ( Bogu ), czy myślicie, że Bóg jest tylko w niebie i tam Go szukacie, ale tak nie jest. JEST WSZĘDZIE  - chociaż was religia Katolicka tego uczy, ale nie bardzo w to wierzycie. Podam wam przykład  obecności Boga w każdym miejscu i w każdym czasie.



Był sobie mały chłopczyk, który miał młodszą od siebie siostrę. Mamusia gdy kupiła coś do jedzenia dzieliła je równo, ale jak to bywa dzieci na ziemi mają naturę skąpstwa i mały chłopczyk podbierał swojej siostrze to słodycze, to jabłuszka, mała dziewczynka nie umiała jeszcze mówić i nie mogła pożalić się swojej mamusi, że braciszek jej podkrada słodycze, ale JA wszystko widziałem i wołam JASIU zostaw to jabłuszko bo to jest twojej siostrzyczki, mały Jaś stał jak wryty w ziemię, myślał, że to mama przyłapała go na kradzieży, patrzy drzwi zamknięte do pokoju - za drzwiami mamy nie ma. Wołam Jasiu oddaj siostrze jabłko, a Jasiu nie wytrzymał i woła 
Kto ty jesteś? Przecież ja Cię nie widzę? 
Jasiu, Jasiu, pamiętaj gdy podniosłeś rękę na jabłko twojej siostry już pierwszy raz, to już Cię widziałem, ale Jasiu nadal pyta:
Ale kto ty jesteś?
- Jam Jest Bóg, który stworzył ciebie i te jabłka, które łakomie zjadałeś siostrze a czy chcesz abym to powiedział twojej mamusi? - czy sam jej powiesz?
A Jaś sam odpowiada:
- Wiesz co niewidzialny Boże ja sam to uczynię, bo jakbyś mamie powiedział, że to od dawna brałem to bym dopiero dostał, a tak to ja powiem, że brałem ale nie powiem ile razy a mama pomyśli, że teraz....

I tak kochane dzieci przez ten przykład małego chłopca chcę wam 

przypomnieć jak wygląda wasza spowiedź, jak wziąłeś czyjąś rzecz to 

powiedz ile razy to uczyniłeś i nazwij to po imieniu, że kradłeś, bądźcie 

bardzo wyrachowani w spowiedzi ogólnie to możesz powiedzieć coś w 

swoim otoczeniu ale nigdy na spowiedzi.




CZĘŚĆ 1. - C.D.N


----------------------------------
Przykład pochodzi z książki ; Słowo Boże do duszy ludzkiej, Bóg w duszy człowieka ; Słowo powiedziane do duszy od Boga ' Słowo Boże i Ja'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz