poniedziałek, 6 lutego 2012

Spowiedź święta

 Czasami człowiek nie wie, jak przygotować się do spowiedzi św, ale teraz w obliczu XXI wieku, kiedy to NIEBO schyla się tak nisko aby nas ostrzegać, pomagać, dawać informacje - jest to łatwe, proste i przyjemne.
Zobaczcie sami jak nasz cudowny KRÓL JEZUS CHRYSTUS podaje informacje odnośnie modlitwy po spowiedzi.
 Spowiedź
„Ja, Jezus, Wasz Król i Zbawiciel, podaję teraz Moją modlitwę do spowiedzi. Ta modlitwa powinna być odmówiona podczas Ostrzeżenia oraz po Ostrzeżeniu, aby prosić o łaski przebaczenia grzechów.”

Najdroższy Jezu, ja proszę o przebaczenie wszystkich moich grzechów oraz bólu i krzywd, jakie wyrządziłem innym. Pokornie modlę się o łaski, abym mógł uniknąć ponownego obrażenia Ciebie, oraz mógł ofiarować Ci pokuty zgodnie z Twoją Najświętszą Wolą. Ja błagam o przebaczenie wszelkich przyszłych wykroczeń, które mógłbym popełnić i które spowodują Twój ból i cierpienie. Zabierz mnie z Sobą do Nowej Ery Pokoju, abym mógł na wieczność stać się częścią Twojej rodziny. Ja kocham Ciebie Jezu!  Ja potrzebuję Ciebie! Ja oddaję Tobie cześć, oraz wszystkiemu temu, do czego Ty dążysz! Pomóż mi Jezu, abym mógł być godzien wejścia do Twojego Królestwa!

______________________________

Natomiast ten akt, po spowiedzi i komunii świętej czyni niewidzialnym dla szatana.
Jesteśmy ukryci w sercu Maryji. Wszelkie dopusty są tylko z woli Boga bez udziału szatana. Człowiek nie jest już dręczony przez złe moce.

 
Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia,
Życie, słodyczy i nadziejo nasza, witaj.
Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy.
Do Ciebie wzdychamy, jęcząc i płacząc na tym łez padole.
Przeto, Orędowniczko nasza, one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć.
A Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego, po tym wygnaniu nam okaż.
O, łaskawa,
O, litościwa
O, słodka Panno Maryjo.
Dozwól mi chwalić Cię, Panno Święta, i daj moc przeciwko nieprzyjaciołom Twoim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz