czwartek, 15 marca 2012

Maryja Dziewica: Nigdy przedtem nie było tak silnego sprzeciwu wobec Bożych objawień

 Ostrzeżenie 373

poniedziałek, 12 marca 2012, godz. 19:00

Moje dziecko, teraz wszyscy wizjonerzy, widzący i dusze wybrane Boga będą cierpieli największe prześladowania.
Dni szatana nieomalże się kończą i będzie on wykorzystywał każdą broń, zwłaszcza niektórych świętych kapłanów, aby starać się zdyskredytować słowo Moje, Twojej ukochanej Matki i Mojego drogiego Syna, Jezusa Chrystusa.
Nigdy przedtem nie było tak silnego sprzeciwu wobec Bożych objawień, jak jest dzisiaj.
Ciemność kontynuuje atak na Kościół i wielu wewnątrz Kościoła czyni wszystko, co tylko może, aby wyciszyć słowa wizjonerów.
Oni nie chcą wyłonienia się prawdy i będą uniemożliwiali udostępniania modlitw dawanych wizjonerom dla uratowania dusz.
Módlcie się dzieci, żeby ich wysiłki nie blokowały pracy Mojego Syna, ani też nie zaślepiały wiernych wobec daru Ducha Świętego, który nieustannie jest wylewany na dusze, do których docierają te posłania.
Wasze modlitwy i lojalność wobec Mojego drogiego Syna nigdy nie były tak ważne, gdy na Kościół Mojego Syna nieustannie spada ta chmura ciemności.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się, aby prześwitywało Światło Mojego Syna, i żeby zagubione dusze mogły być oświecone Jego Przenajświętszym Słowem.
Dziękuję ci, Moje dziecko, że odpowiedziałaś na Moje wezwanie, zwłaszcza w tym czasie wielkiego smutku w twojej duszy, spowodowanego przez męki, jakie musisz znosić z rąk tych, którzy twierdzą, że wypowiadają się w Imieniu Pana.

Wasza Niebieska Matka
Matka Odkupienia
______________________
  http://ostrzezenie.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz