piątek, 16 marca 2012

Miłość jest silniejsza od nienawiści

 Ostrzeżenie 375
 środa, 14 marca 2012, godz. 15:30

Moja droga, umiłowana córko. Obejmuję cię mocno w Moim wnętrzu, abyś przetrwała ten ból w łączności ze Mną.
Moje dzieci, a zwłaszcza Moi uczniowie czują bliskość względem siebie, czego nie można wytłumaczyć.
Mogą być sobie obcy, mieszkać na przeciwległych stronach świata, jednak miłość, którą odczuwają, jest Moją miłością.
Miłują się wzajemnie jak rodzeni bracia i siostry w każdej kochającej rodzinie.
Ja Jestem Światłością, która tworzy tę naturalną miłość, która łączy dusze.
To jest Mój Święty Duch, który łączy wszystkie dzieci Boże w jedną rodzinę.
Wy, Moje dzieci jesteście Moją rodziną.
Trójca Święta kieruje rodziną i gdy wasza miłość jest czysta i pokorna, stajecie się częścią tej świętej rodziny.
Miłość Ojca jest dawana przeze Mnie.
Gdy Mnie kochacie, Ja biorę was w ramiona Mojego Ojca, który stawia pieczęć ochrony nad wami i waszymi rodziną.
*(patrz Pieczęć Ochrony, Krucjata Modlitwy 33)
Moje Serce mięknie, gdy patrzę z radością na miłość jaką obdarzacie się nawzajem.
Przynosicie Mi taką ulgę w cierpieniu, gdy muszę znosić, jak Moje biedne dzieci są prześladowane w krajach rozdartych wojnami.
Zjednoczcie się teraz ze Mną, aby ta Moja rodzina wiernych wyznawców połączyła się w jedno bez względu na to jaka była ich przeszłość, ani na to z jakiego kraju pochodzą, aby pokonać nienawiść na świecie.
Miłość jest silniejsza od nienawiści.
Nienawiść zostanie osłabiona, jeśli odpowie się na nią miłością
Jeśli ktoś traktuje was z niesprawiedliwością, musicie odpowiedzieć z miłością, a szatana przeniknie ból.
Gdy czujecie pokusę, by szukać zemsty na tych, którzy was zranili, musicie modlić się za nich, wybaczyć im, a w zamian okazać im miłość.
Miłość, która przenika Moją rodzinę na ziemi ma bardzo wielką moc.
Nigdy nie wolno przypuszczać, nawet przez chwilę, że nienawiść może pokonać miłość.
Siłą, którą posiada nienawiść, choć groźna i bolesna dla doświadczanych, może być pokonana przez siłę miłości.
Jak miłość może osłabić nienawiść w dzisiejszym świecie? Odpowiedzią jest modlitwa.
Kochajcie Mnie.
Słuchajcie Mnie.
Odpowiadajcie na prośby Mojej ukochanej Matki i Moje, Jej Syna, poprzez różne modlitwy wam dawane.
Tu jest specjalna krucjata modlitwy dla zjednoczenia dzieci Bożych.
Ona będzie rozlewać miłość w każdym zakątku ziemi i rozpraszać nienawiść, która wzrasta każdego dnia.
Tej nienawiści, którą powoduje szatan wykorzystując ludzkie słabości, która tworzy zbrodnie takie jak: tortury, zabójstwa, aborcje i samobójstwa, można zapobiec przez tę
Krucjatę Modlitwy numer 37 o zjednoczenie wszystkich dzieci Bożych:
O Drogi Jezu
Zjednocz wszystkich swoich ukochanych wyznawców w miłości

Abyśmy mogli głosić prawdę Twojej obietnicy

Dla wiecznego zbawienia całego świata.
Błagamy, aby te oziębłe dusze
Obawiające się ofiarować siebie Tobie w myśli, ciele i duszy

Porzuciły swoją zbroję dumy i otworzyły swoje serca na Twoją Miłość

I stały się częścią Twojej świętej rodziny na ziemi.
Ogarnij te wszystkie zagubione dusze Drogi Jezu
I pozwól naszą miłością, jako ich braci i siostry

Podnieść ich z pustyni i zabrać z nami

Do wnętrza Miłości i Światła Trójcy Przenajświętszej
Pokładamy całą naszą nadzieję, ufność i miłość w Twoje Święte Ręce
Błagamy Cię, abyś rozszerzył naszą pobożność tak, abyśmy mogli zbawić więcej dusz.

Amen.
Kocham was dzieci.
Nigdy nie czujcie się zniechęceni, gdy widzicie zło wokół siebie.
Wasze modlitwy mogą osłabić zło.
Wasza miłość je pokona.

Wasz kochający Zbawiciel
Jezus Chrystus
_________________________
  http://ostrzezenie.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz