poniedziałek, 12 marca 2012

Moja Pieczęć Ochrony jest zapowiedziana kiedy druga pieczęć zostanie złamana

czwartek, 8 marca 2012, godz. 19:52

Moja najdroższa córko, świat oczekiwał na ten moment od dwóch tysięcy lat.
Niektórzy z lękiem w swoich sercach, inni z oczekiwaniem i zadziwieniem, co do tego, kiedy ten moment przyjdzie i teraz oto nadszedł.
Jest to czas, kiedy Ja posyłam Mojego proroka końca czasu, ciebie Mario, aby ostatecznie przedstawić Księgę Prawdy, która ujawnia zawartość Księgi Objawienia.
Ja jestem Bogiem, którego w tych strasznych czasach z płaczem wzywają wszystkie Moje dzieci.
To jestem Ja, do którego Moje udręczone dzieci muszą teraz wołać.
Ja w tym czasie gromadzę Moją rodzinę, abyśmy mogli zjednoczyć się w końcowej bitwie, dla powalenia smoka, który tak długo zadręczał ziemię.
Dzieci, nie bójcie się. Żadna krzywda nie spotka tych, którzy noszą Moją Pieczęć, Pieczęć Boga Żywego.
Szatan i jego upadli aniołowie, którzy zakażają w tym czasie świat, nie mają władzy nad tymi, którzy mają znak Boga Żywego.
Wy musicie usłuchać Mnie dzieci, i zaakceptować Moją Pieczęć, bo to ocali nie tylko wasze życie, ale i wasze dusze.
Każdego dnia odmawiajcie Modlitwę, aby otrzymać Moją Pieczęć. (patrz na końcu posłania oraz Modlitwy Krucjaty)
Upewnijcie się, że każdy z waszej rodziny i waszych bliskich rozumie znaczenie Mojej Pieczęci.
Wasza miłość do Mnie, Waszego Ojca Niebieskiego, będzie waszą łaską ocalenia i da wam moc, jakiej potrzebujecie.
Moja Pieczęć Ochrony jest zapowiedziana, kiedy druga pieczęć zostanie złamana.
Jeździec na ryżym koniu jest mściwym ciemnym aniołem, który zabije Moje dzieci w wielu wojnach, które nadchodzą. Ale on pominie te z Moich dzieci, która mają pieczęć na swoich czołach.
Przygotujcie się teraz, bo te wojny już się toczą a jeszcze więcej jest zaplanowanych w każdym zakątku ziemi, szczególnie na Środkowym Wschodzie i na tych terenach, po których chodził Mój drogi Syn, Jezus Chrystus, gdy przebywał na ziemi.

Wasz ukochany Ojciec
Bóg Najwyższy

(33) Prośba o Pieczęć Ochrony i przyjęcie jej z miłością, radością i wdzięcznością.
O Mój Boże, Mój kochający Ojcze, z miłością i wdzięcznością akceptuję Twoją Bożą Pieczęć Ochrony. Twoja Boskość przejmuje moje ciało i moją duszę w posiadanie na wieczność. Ja skłaniam się przed Tobą w pokornej wdzięczności, Mój umiłowany Ojcze i ofiarowuję Ci moją głęboką miłość i lojalność. Ja błagam Cię o ochronienie tą szczególną Pieczęcią mnie i moich bliskich! I ja składam do Twojej dyspozycji moje życie na wieki wieków! Ja kocham Cię, Drogi Ojcze! Ja przynoszę Ci pocieszenie w tych czasach, Drogi Ojcze! Ja ofiarowuję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego na przebłaganie za grzechy świata i dla ocalenia wszystkich Twoich dzieci. Amen.
_____________________________ 
http://ostrzezenie.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz