środa, 21 marca 2012

Orędzie dla Mirjany 18 marca 2012r.



Objawienie w dniu urodzin Mirjany miało miejsce pod Niebieskim Krzyżem między godz. 14.00-14.05. w obecności  ponad tysiąca zgromadzonych pielgrzymów.


"Drogie dzieci. Przychodzę do was ponieważ pragnę być waszą matką, waszą orędowniczką. Pragnę być więzią między wami a Bogiem Ojcem, waszą pośredniczką. Pragnę wziąć was za ręce i iść z wami do walki z duchem nieczystym. Dzieci moje poświęćcie się mi całkowicie. Ja wezmę wasze życie w swoje macierzyńskie ręce i nauczę was pokoju i miłości, powierzając je wtedy mojemu Synowi. Proszę was módlcie się i pośćcie, ponieważ tylko tak będziecie świadczyć o moim Synu we właściwy sposób przez moje

macierzyńskie serce.  Módlcie się za waszych pasterzy, aby w moim Synu mogli zawsze radośnie głosić Słowo Boże. dziękuję wam".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz