czwartek, 8 marca 2012

Pierwszą pieczęcią jest apostazja

Orędzie nr 369 z serii Ostrzeżenie

Środa, 07.03.2012, godz.15.40

Moja najdroższa, umiłowana córko, powiedz Moim dzieciom, że żaden człowiek nie posiada wiedzy ani upoważnienia, aby odkryć Prawdę zawartą w Księdze Objawienia.
Nieważne, jak bardzo mogą uważać siebie za znających się na rzeczy, to tylko Ja, Jezus Chrystus, Zbawiciel i Odkupiciel ludzkości, jestem tym, który ma władzę ujawnienia światu, co jest zawarte w Księdze Prawdy.
Tylko Ja, Baranek Boży, mam prawo ogłoszenia dzisiejszemu światu Prawdy, danej Mojemu uczniowi Janowi Ewangeliście, który był narzędziem Prawdy.
Pierwszą pieczęcią jest odstępstwo od wiary, widoczne nie tylko wśród niewierzących, ale też wśród tych, którzy wyznają, że Mnie znają i tych, którzy publicznie głoszą swoją miłość do Mnie.
Jest to czas, kiedy prawdziwa wiara będzie przeinaczana; kiedy wam, Moje dzieci, przedstawiana jest stonowana doktryna, która jest obrazą dla Mojej Nauki.
Ostrzegam was dzieci, że kiedy ujrzycie pojawiające się nowe fałszywe wierzenia i religijne doktryny, będziecie wiedzieć, że teraz jest moment ujawnienia pierwszej pieczęci.
Rozejrzyjcie się wokół, i co widzicie? Religie składające hołd nowym bóstwom, o których nigdy nie słyszeliście. Fantastykę naukową bazującą na religiach równoznacznych nonsensowi i pozbawionych substancji. Duchowe istoty, które nie są z tego świata, ale o których wielu uważa, że reprezentują Niebieskie Królestwo Mojego Ojca.
Strzeżcie się teraz, gdyż żyjecie w fantazji.
Żadne z tych metafizycznych przekonań nie reprezentuje prawdy.
Jakakolwiek doktryna, która uczy was ważności stawiania siebie na pierwszym miejscu, jest doktryną, która wypływa od szatana.
Nie słuchajcie. Odwróćcie się plecami do tego okrutnego oszustwa.
Ci, którzy poszukują fałszywych bogów i poświęcają swoje życie czcząc fałszywe bóstwa, są dla Mnie zagubieni.
Jeśli nie zatrzymacie się i nie będziecie się modlić do Mnie o przewodnictwo, nie mogę was uratować.
Wam i wszystkim tym, którzy teraz świadomie wycofają się od króla ciemności, dany będzie dar rozeznania, jeżeli poprosicie Mnie w tej Krucjacie Modlitwy (36) - Pomóż mi czcić prawdziwego Boga
”Jezu, pomóż mi, gdyż jestem zagubiony i zdezorientowany.
Nie znam prawdy o życiu po śmierci.
Wybacz mi, jeśli obraziłem Cię czcząc fałszywe bóstwa, które nie są prawdziwym Bogiem.
Ocal mnie i pomóż mi dostrzec z klarownością Prawdę, i uratuj mnie od ciemności mojej duszy.
Pomóż mi wejść do Światła Twojego Miłosierdzia.
Amen.”
Istnieje tylko Jeden Bóg, Ojciec, Syn i Duch Święty, w Jednej Trójcy Świętej.
Jakikolwiek inny bóg, nieważne jak atrakcyjnie przebrany, pochodzi od szatana.
Proszę, nie zmarnujcie swojego wiecznego życia przez ślubowanie waszej wierności tym wierzeniom, które honorują praktyki New Age, w tym Reiki, Yoga, medytacje New Age, karty tarota, jasnowidztwo, psycho-interpretację i wielbienie aniołów powiązane z wyniesionymi mistrzami.
Te praktyki okultyzmu powoli, ale pewnie, akceptowane są nie tylko przez wasze społeczeństwo, ale też przez Katolicki i Chrześcijańskie Kościoły.

Te fałszywe doktryny religijne rozprzestrzeniają się tak szybko. Pochłonęły one miliardy Bożych dzieci, które znalazły w nich teraz tak wiele fałszywego pocieszenia, że nie uznają dłużej istnienia Jedynego Prawdziwego Boga.

Wasz Jezus

_______________
 Orędzie pochodzi ze strony: http://ostrzezenie.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz