niedziela, 29 kwietnia 2012

Cała ludzkość będzie miała wolną wolę, aż jej wola połączy się z Boską Wolą Ojca.

  Orędzie 412 z serii ostrzeżenie
Środa, 25.04.2012, godz.15.50
Moja droga, umiłowana córko, wiele dusz nie uznaje Mnie tylko dlatego, że one tego nie chcą.
One wiedzą, kim Ja jestem.
Wiedzą, że zostały stworzone z niczego przez Boga Ojca, a jednak zdecydowały się ignorować Boga.
Używają Mojego Imienia w najbardziej przypadkowy sposób, wiele, wiele razy, a Moje Imię włączane jest w przekleństwa wypluwane przez tych, opanowanych przez demony.
Dopiero, gdy ludzie zostają dotknięci przez tragedię, zatrzymują się i myślą o śmierci oraz jakimś przyszłym życiu, które jak sądzą, być może jest przed nimi.
To dlatego czasami karzę te dusze, z Mojego Miłosierdzia, dla przywrócenia im rozsądku, tak abym mógł je ocalić.
Poprzez cierpienie, wszystkie te materialne atrakcje poszukiwane przez zmysły, staną się bez znaczenia i będą postrzegane takimi, jakimi są. Ulotnymi nowościami, które znikną w krótkim okresie czasu.

Wiele dusz wysłanych z Nieba rodzi się na tym świecie. One, w tym te od dzieci z dokonanych aborcji, wybierają cierpienie, jako sposób poszukiwania ocalenia dla grzeszników.
Ludzkiemu umysłowi trudno jest zrozumieć Boże Królestwo, gdyż żaden człowiek nie został pobłogosławiony tym darem.
Kiedy upadłe anioły zbuntowały się przeciwko Mojemu Ojcu, On – Mój Ojciec – nigdy nie przekreślił prawa swoich dzieci do ich wolnej woli, ponieważ On nigdy nie zabierze daru danego ludzkości.
Cała ludzkość będzie miała wolną wolę, aż jej wola połączy się z Boską Wolą Ojca.
Szatan czerpie korzyści z wolnej woli. Z czym nie potrafi walczyć, to jest, kiedy wybrane dusze rezygnują ze swojej wolnej woli i ofiarowują ją Bogu.
Przez robienie takiej ofiary, poprzez akceptację cierpienia, osłabiany jest wpływ szatana.
Wówczas grzesznicy mogą być uratowani, nawet jeśli nie okazali skruchy. To jest cud, którym jest cierpienie.
Wasz ukochany Jezus
_____________________
 http://ostrzezenie.wordpress.com