środa, 11 kwietnia 2012

MÓDLMY SIĘ ZA KAPŁANÓW

MÓDLMY SIĘ ZA KAPŁANÓW DYSKRYMINUJĄCYCH KLĘKAJĄCYCH
 LUDZI W KOŚCIELE KATOLICKIM nawet przyjmujących KOMUNIĘ ŚW.
 
 
Pan Zmartwychwstał Alleluja ,Chrystus Żyje Już Go Pusty Grób Nie Kryje.Witam pięknie moja przyjaciółko i pięknie pozdrawiam. Dawno nie pisałam, ale wydarzyło się coś co nie powinno mieć miejsca.Otóż w Wielki Czwartek będąc na Mszy Św podeszłam do ołtarza i uklękłam bo chciałam przyjąć Komunię Św. na klęcząco .Ksiądz spojrzał na mnie i zapytał - czy pani do Komunii? Tak, odpowiedziałam a kapłan nie dość, że podał mi Ją jak jakiemuś śmieciu to jego oburzenie sięgło zenitu.Tak się afiszował tym oburzeniem, podniósł głowę i kręcąc nią aż kipiał ze złości na mnie, że uklękłam.Bo reszta stała jak stado baranów. A ja wstałam, podniosłam głowę do góry i dumnie poszłam do ławki.Powiedz mi co złego zrobiłam, bo ja do dzisiaj nie wiem. Postanowiłam,że przez jakiś czas nie będę chodzić do tego kościoła i  w piątek poszłam do innego. Msza Św.była cudowna i Komunia Św.na klęcząco i nikt nie stroił żadnych min tylko z uśmiechem na twarzy otrzymałam od kapłana Pana Jezusa. Moje serce aż się śmiało z radości.  Modernizm wchodzi do kościołów - przykro o tym pisać, bo kapłani mają słabą wiarę. Kochana siostro napisz mi co złego uczyniłam , że ksiądz tak mnie potraktował.
Z Panem Bogiem Helenka
____________
echochrystusakrola.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz