poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Nawet ci, którzy popełniają straszny grzech, są kochani przez Boga Ojca.

Orędzie 406 z serii Ostrzeżenie

Piątek, 20.04.2012, godz.15.45

Moja najdroższa, ukochana córko, Moim dzieciom musi być powiedziane o Wielkiej Miłości, którą zachowuję w Moim Najświętszym Sercu dla każdego dziecka urodzonego na tej ziemi.
Nawet ci, którzy popełniają straszny grzech, są kochani przez Boga Ojca.
Każdy z was jest dzieckiem Bożym.
Z tego powodu jesteście znieważani, dręczeni i ranieni przez szatana i jego demony.
Ci zatwardziali grzesznicy, członkowie armii szatana, którzy wiedzą, że Bóg istnieje, ale którzy zdecydowali się uwielbiać bestię, niech wiedzą to.
Bez względu na to, jak bardzo składacie hołd szatanowi, pamiętajcie, że on was nie kocha.
On was nienawidzi i zniszczy was.
Jego obietnice oferujące wam raj, zarówno na ziemi, jak i poza nią, są pustymi kłamstwami.
Bardzo niedługo dany wam będzie dowód Mojej Miłości do was. Nie będzie żadnych wątpliwości w waszych sercach, że Ja, wasz ukochany Jezus, chcę was objąć, wybaczyć wam i przynieść wam wieczny pokój, miłość, radość i szczęście w Moim Nowym Królestwie, Nowym Raju.
Nigdy nie obawiajcie się odwrócić od tego życia, które prowadzicie, gdzie uwielbiacie wszystkie postrzegane dary bogactwa, seksualności i innych materialnych udogodnień, oferowanych wam przez szatana, którego panowanie na ziemi wkrótce dobiegnie końca.
Tylko Ja, wasz ukochany Jezus, mogę was uratować.
Moje Miłosierdzie jest tak wielkie, że wybaczę wam wszystko, jeśli odczujecie skruchę.
Pospieszcie się, aby przyjść do Mnie teraz.
Nie traćcie ani jednej sekundy, gdyż zagrożone jest wasze przyszłe szczęście.
Ja obiecuję wam Wieczne Życie, pokój, miłość, radość i piękny Raj, gdzie będziecie kochani, otoczeni opieką, i gdzie będziecie mieć wszystko, czego potrzebujecie.
Jeśli nie możecie przyjąć Mojej Ręki Miłosierdzia teraz, to gdy nadejdzie moment ostatniego dnia, dana wam będzie jeszcze jedna szansa, aby poprosić Mnie o Miłosierdzie.
Kiedy nadejdzie ten dzień, wielu z was zrozumie dokonany błąd.
Mimo to, wciąż obejmę was jak długo utracone i bardzo kochane Boże dziecko, bez względu na to, jak bardzo ucierpieliście przez rękę złego.
Wszystko co będziecie musieli zrobić, to zawołać do Mnie i poprosić o Moje Miłosierdzie.
Jeśli w tym momencie jesteście uwikłani w sieć fałszu i zła, z której nie możecie uciec, to proszę, wołajcie do Mnie odmawiając tę Modlitwę Krucjaty (46) – Uwolnij mnie z łańcuchów szatana
„O Jezu, jestem zagubiony,
Jestem zdezorientowany i czuję się jak więzień
Złapany w sieć, z której nie mogę uciec.
Ufam Ci Jezu, że przyjdziesz mi z pomocą
I uwolnisz mnie z łańcuchów szatana i jego demonów.
Pomóż mi, gdyż jestem zagubiony.
Potrzebuję Twojej miłości dla dania mi siły
Uwierzenia w Ciebie i zaufania Tobie,
Tak bym mógł zostać uratowany od tego zła i mogło być mi
Pokazane Światło, tak bym nareszcie mógł odnaleźć pokój, miłość i szczęście.
AMEN.”

Wasz ukochany Jezus