poniedziałek, 28 maja 2012

Ci, którzy zrehabilitowali się w Moich Oczach, nie będą cierpieć bólu Czyśćca podczas Ostrzeżenia.

Orędzie xxx z serii ostrzeżenie

Czwartek, 24.05.2012, godz.18.30

Moja droga, ukochana córko, kiedy nadejdzie czas na Ostrzeżenie, ujawniona zostanie pewna ilość znaków.
Mówię wam to, aby przypomnieć wszystkim Bożym dzieciom, że muszą się wcześniej przygotować.
Zderzą się dwie gwiazdy i wielu będzie się obawiać.
Nie ma się czego bać, ponieważ jest to Największy Dar, który przynoszę, tak aby ani jedna dusza nie została utracona w ogniach piekła.
Wówczas pojawi się na niebie Mój Krzyż i nie będzie ani jednej osoby, która by tego nie zauważyła.
Wiele upadnie w strachu i odczuwalne będzie wielkie drżenie, jak trzęsienie ziemi.
Następnie nastąpi cisza.
Bądźcie zawsze przygotowani na ten dzień, tak jakby to było jutro. Szukajcie przebaczenia win teraz i ujawniajcie Mi wasze grzechy.
Katolicy muszą iść do spowiedzi.
Ci, którzy nie są katolikami, muszą odmawiać Modlitwę Krucjaty (24), którą daję reszcie świata dla Mojego Zupełnego Odpustu.

Ten Dar Mojego Zupełnego Odpustu jest dla wszystkich Bożych dzieci każdego wyznania i ofiaruje cudowne oczyszczenie. Nie odrzucajcie tego Daru. Przyjmijcie Go.
Katolikom, którzy kwestionują Mój Dar, i którzy Mój Dar zazdrośnie skrytykowali, mówię to:
Czy sądzicie, że nie obdarzyłbym tym Sakramentem wszystkich Bożych dzieci?
Musicie mieć szczodre serce i być szczęśliwi, że Ja to robię. Czy myślicie, że nie należy im dawać takiego Daru? Jeśli tak, to nie kochacie Mnie naprawdę.
Pochylcie wasze głowy i chwalcie Boga za ten cudowny Dar dany ludzkości dla ocalenia waszych dusz.
Ponieważ, podczas Ostrzeżenia, ci wszyscy, którzy zrehabilitowali się w Moich Oczach, nie będą cierpieć bólu Czyśćca.
Ci, którzy zobaczą swe grzechy odsłonięte przed nimi, widziane jak przez Moje Oczy, będą zszokowani.
Dla wielu będzie trudne do zaakceptowania, jak poczerniałe są ich dusze.
Ci, którzy poczują i okażą skruchę, poproszą Mnie o przebaczenie. A Ja to uczynię.
Ale niektórym nie będzie przykro i kiedy pojawią się przed Moimi Oczami będą bronili w swoich sercach okropności, które popełnili. Nie będą żałować za grzechy i wymierzą Mi policzek.
Tak czy inaczej ognie oczyszczenia i cierpienie odczuwalne będą przez wszystkich grzeszników.
Okres czasu zależał będzie od ciężaru ich grzechów.
Ci, którzy odsuwają się ode Mnie, potrzebują waszych modlitw. Będzie im dane więcej czasu, aby zwrócili się do Mnie i poprosili o przebaczenie.
Jednak ten czas może być tak krótki, jak dzień lub tak długi, jak kilka lat.
Ponieważ tylko Mój Ojciec zna datę Mojego Powtórnego Przyjścia.
Czas pomiędzy tymi dwoma Wydarzeniami nie będzie tak długi, jak może myślicie.
Ostatecznie Moje dzieci pojmą czas, w którym żyją i zaakceptują Prawdę.
Ci z was, którzy znacie Prawdę teraz, i którzy wierzycie we Mnie, macie obowiązek modlić się za dusze, które nie przyjmą Mojego Miłosierdzia.
Moja córko, Moim największym pragnieniem jest, aby ocalić cały świat, łącznie z tymi, którzy są dla Mnie zagubieni.
Wszystkie modlitwy Moich wyznawców, którzy zjednoczą się w jeden głos, mogą Mi pomóc to uczynić.
Idźcie w miłości. Zawsze Mi ufajcie, gdyż czas jest krótki i plany Zbawienia ludzkości spoczywają w Rękach Mojego Przedwiecznego Ojca.
Wasz Ukochany Jezus
__________
 http://ostrzezenie.wordpress.com