niedziela, 6 maja 2012

Duch Święty zstąpi w tę Niedzielę. Drugie wylanie przez moc Ducha Świętego.

Orędzie 418 z serii ostrzeżenie

Piątek, 04.05.2012, godz.21.05

Moja droga, umiłowana córko, kiedy czujesz, że trudna jest ta misja, aby przekonać wszystkie Boże dzieci do uznania Powtórnego Przyjścia, i żeby zostało to zaakceptowane jako dobra wiadomość dla wszystkich Bożych dzieci, po prostu pamiętaj o tym.
Tak jak każdy człowiek jest stworzony na obraz Boga, Mojego Przedwiecznego Ojca, tak też Światło Mojego Ojca promieniuje jakiś sposobem przez każdą duszę.
Spójrzcie w twarz każdemu kogo spotkacie, a zobaczycie mignięcie Boga Ojca.
To może być tylko spojrzenie, uśmiech, gest lub czułość, ale to jest tam.
W każdym człowieku istnieje dobro, nawet u zatwardziałych grzeszników. Niektórych ta dobroć otacza całkowicie i przyciąga jak magnes ludzi do osoby pobłogosławionej tym darem. U innych jest to tylko migotanie, ale mimo wszystko obecne.
Kiedy spojrzycie w oczy osobie, której zachowanie wobec innych jest okrutne, wciąż możecie zobaczyć promyk nadziei, ze względu na obecność Światła Boga.
Jest to Światło w duszach Bożych dzieci, które musi ponownie zapłonąć poprzez Moje orędzia Miłości i Nadziei. Im silniejsze jest Światło, tym bardziej oczyszczona jest osoba.
Im więcej jest ludzi, którzy są oczyszczeni przez Światło Boga, tym bardziej oczyszczona będzie ziemia.
Ponieważ Boże Światło staje się silniejsze w duszach wierzących, to działanie złego będzie się zmniejszać, gdyż ciemność nie może znieść Światła.
To dlatego teraz cały świat obdarzany jest kolejnym wylaniem Ducha Świętego.
Jest to drugie wylanie przez moc Ducha Świętego, od dnia 10 maja 2011.
Poprzedza ono Moje Wielkie Boskie Miłosierdzie i zapewni, że Światło stworzy nowe zrozumienie w duszach wierzących.
Ten Święty Duch zstąpi na całym świecie tej Niedzieli, 6 maja 2012 roku.
Wielu poczuje pokój i miłość. Wzywam wszystkich do modlitwy, aby dar ten wypełnił ich dusze, tak aby poczuli Miłość Boga i odpowiedzieli na Jego wezwanie.

Krucjata Modlitwy (51) – O Dar Ducha Świętego

„O przyjdź Duchu Święty.
Wylej Twój Dar miłości, mądrości i wiedzy
Na moją pokorną duszę.
Napełnij mnie Światłem Prawdy,
Abym mógł rozpoznać Prawdę Boga
od kłamstw szerzonych przez szatana i jego aniołów.
Pomóż mi uchwycić pochodnię i rozprzestrzeniać
Płomień zrozumienia dla wszystkich, których spotykam.
Przez Chrystusa, Pana naszego, Amen.”


Idźcie w Miłości, Świetle i Pokoju.
Odpocznijcie i pozwólcie Mojemu Świętemu Duchowi zstąpić na was.
Kocham was.
Wasz Drogi Jezus
_____________________
http://ostrzezenie.wordpress.com