wtorek, 29 maja 2012

Szatan będzie was przekonywał, że Moje przekazy pochodzą od niego.

Orędzie z serii ostrzeżenie

Niedziela, 27.05.2012, godz.18.00

Moja córko, tak wielu Moich wyznawców zadaje pytanie, dlaczego wiele z tych proroctw powoduje obawę w ich sercach.
Wielu uważa, że Ja kreuję strach. Ale to nie jest do końca prawdą.
Obawa, która wypełnia wiele dusz jest uświadomieniem sobie, że to, co Ja mówię, jest Prawdą.

Postępuję jak każdy dobry rodzic, gdy dziecko jest ostrzegane przed niebezpieczeństwami w życiu.
Czasami niebezpieczeństwa, przed którymi rodzic ostrzega, mogą powodować strach. Jednak strach dotyczy spowodowanego przez człowieka zła, które leży przed nim.

Tak samo jest z prawdą o źle na świecie. Jest spowodowane przez człowieka, który z kolei jest pod wpływem zwodziciela, szatana.
Proroctwa dawane rodzajowi ludzkiemu przez Boga, od początku czasów wzbudzały u niektórych strach w sercach.

Mimo to, w innych kręgach powodowały dużo śmiechu. Tak też się stało, zanim Noe zaczął budować Arkę. Chociaż był wyśmiewany, wyszydzany i wydrwiony, to ci, którzy się obawiali, zrobili to, o co zostali poproszeni. Zbudowali Arkę, aby się uratować.
Ci, którzy się śmiali, odrzucali i wyszydzali Noego, zostali zgubieni.

Wszystkie proroctwa pochodzące od Boga zawierają ostrzeżenia, aby zachęcić ludzkość do przygotowania się do takich wydarzeń.

Tylko poprzez przygotowanie waszych dusz będziecie mogli wytrzymać spowodowane przez grzechy człowieka udręki, które leżą przed nami.
Tym z Moich wyznawców, którzy pytają, dlaczego Moje przekazy mogą powodować strach, mówię to:
Nie wierzcie w te kłamstwa, zasiane w waszych sercach przez szatana, że Bóg nigdy nie dawałby światu przekazów wzbudzających obawę w sercach Jego dzieci.
Obecnie wielu z was, zwłaszcza tych, którzy Mnie kochają, odwracanych jest od Mojego Świętego Słowa.
Jednym z ulubionych szyderstw szatana jest przekonanie was, że Boskie Przekazy nie zawierają proroctw wywołujących strach.

Że z pewnością takie wiadomości mogą być tylko od złego?

Jakże szatan śmieje się z własnego przebiegłego oszustwa.
Szatan będzie was przekonywał, że Moje przekazy pochodzą od niego, tak jest zdesperowany, aby przekonać was do nie podążania za Moimi wskazówkami.

Wam, Moi wyznawcy, musi być powiedziana Prawda.
Muszę przygotować was i oznacza to, że ostrzegam was przed nadchodzącymi rzeczami, jedynie, aby was chronić. Aby was ocalić.
Nigdy nie słuchajcie kłamstwa.
Moje przekazy dawane są wam z Mojej Boskiej Miłości do całego stworzenia. Pozwólcie Mi prowadzić was, jak każdemu dobremu rodzicowi.
Poprzez słuchanie Mnie i podążanie za Moimi instrukcjami modlitwy, będziecie przeze Mnie chronieni.
Strach nie pochodzi ode Mnie. Jeśli wierzycie we Mnie i ufacie Mi, nie będziecie się obawiać, bez względu na to, jak wiele zła wobec was spowodowane zostanie przez grzechy ludzkości.
Jednej rzeczy, której nie wolno wam nigdy zrobić, to schować się i założyć, że wszystko będzie dobrze.

Ponieważ czyniąc tak, odrzucacie istnienie zła na świecie.
Zaakceptujcie, że szatan istnieje. Wierzcie, że modlitwa może osłabić i osłabi jego moce.
Następnie powstańcie i weźcie na siebie odpowiedzialność, jako wyznawcy Mnie, Jezusa Chrystusa.
Jeśli przyjmiecie prawdę, pozwolicie Mi się prowadzić i strach nie wejdzie do waszych serc.

Wasz Ukochany Jezus