środa, 27 czerwca 2012

Jan Paweł II do Mieczysławy

Nasz ukochany Janie Pawle II - proszę powiedz, czy mają rację ludzie, gdy mówią o mnie nieprzyjemne słowa?
 zywyrozaniec
Papież Jan Paweł II:
        "  O, Mieczysławo - otrzymałaś wielką ŁASKĘ  widzenia nas i rozmawiania z Nami.
Teraz, to i Ja wiem, że robiłem błędy. Żaden człowiek nie jest pozbawiony uczynków omylności, nawet papież cierpi z tego powodu. Właśnie najbardziej papież, bo patrzy na niego cały świat a przychodzą ludzie z propozycjami przeróżnymi i z pytaniami trudnymi. Papież jest pod "obstrzałem" a wypowiedzi nasze są zmieniane i przekręcane nie tylko z winy tłumaczeń, ale także z winy umyślnej człowieka. Ja nie będę wypowiadał się na tematy objęte tajemnicą, ani dogłębnie na tematy "dogmatów". Ja wiem, że niesłusznie człowiek przywłaszczył sobie tytuły należne samemu BOGU WSZECHMOGĄCEMU. Ja ich nigdy nie chciałem uznawać i nie uznałem. Cokolwiek człowiek stworzył na ziemi bez porozumienia z Niebem, to nic nie jest dobre.
Mogłem uczynić więcej dobra na ziemi w Kościele Katolickim, ale o wszystko pytałem Matkę Bożą  i Ona wybierała DOBRO dla was, nie dla mnie a dla was. Mój poprzednik chciał bardzo dużo osiągnąć dobrego, ale niestety - za szybko zdradził się ze swoim zamiarem, dobrym zamiarem
przed światem. A teraz niestety, tylko Bóg może „wkroczyć" ze swoją RADĄ.  Ziemia jest tak bardzo zbrukana krwią niewinnie przelaną - DZIECIOBÓJSTWO na całej kuli ziemskiej jest straszne. TO JEST JEDEN GRÓB NIEWINIĄTEK i całe Niebo jest wstrząśnięte ich płaczem:

"MAMO - NIE ZABIJAJ MNIE. 
 MAMO - POZWÓL UJRZEĆ MI TEN ŚWIAT, KTÓRY TY WIDZISZ".

Matki - niestety nie myślą w momencie popełniania grzechu i przestępstwa o konsekwencjach a one są dla takich matek STRASZNE. Gdyby nie ten grzech dzieciobójstwa, to nasz Ojciec Wszechmogący na inne grzechy inaczej by reagował, ale w tym przypadku, gdy kobieta mówi NIE Bogu, to jest  niepojęte - nie zgadzać się z wolą Bożą! A przecież można inaczej. Można oddać dzieciątko na wychowanie komuś. Tutaj człowiek okazuje się sam bogiem  - stworzycielem i sędzią nie pytając o nic. A przecież można prosić Boga o wszystko i o to także, aby nie powstało życie.
     GRZECH RODZI GRZECH
               - A TEN GRZECH JEST NAJGORSZY NA ŚWIECIE.
                                                                           Wasz Papież Jan Paweł II "