środa, 27 czerwca 2012

Pośćcie i módlcie się o wypełnienie woli, o oczyszczenie Polski z podstępnych zasadzek i jej wrogów

MÓDLCIE SIĘ O OCZYSZCZENIE POLSKI Z PODSTĘPNYCH ZASADZEK I JEJ WROGÓW. CZY DO NASZYCH WROGÓW MOŻEMY ZALICZYĆ RZĄD W POLSCE I EPISKOPAT?        MOŻE I TAK, SKORO NIKT Z NICH NA NIE BRONI,
TYLKO DOKŁADAJĄ JARZMA. MAMY PRZYJACIÓŁ TYLKO W NIEBIE !   

Do Małych Rycerzy:

15.06.2012.

altNiech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Zwracam się dzisiaj do was moi kochani przyjaciele o pomoc za Polskę. Trzeba się dużo modlić, pościć i wielka jest moc modlitwy a jeszcze większa jest jej moc we Mszach św.. Księża mają wielki dar od Boga, mają Sakrament Kapłaństwa, przez który ratują ludzi, dzieci Boże, które Pan Jezus dał im pod opiekę. Sakrament Kapłaństwa daje również moc wypowiadania słów kapłanowi podczas Mszy św.. Jest to potężna siła, której szatan bardzo się obawia tak, że zostaje wypędzony z danej osoby czy miejsca, którą dręczy a więc i z Polski.
altBłagamy Cię i prosimy Trójco Przenajświętsza przez Niepokalane i Najświętsze Serce Maryi naszej Królowej Polski, abyście uwolnili Polskę od jej wrogów. Prosimy i błagamy ratuj Przenajświętsza Trójco naszą Ojczyznę, oddal wszelkie zło, obłudę i spraw by nasza Ojczyzna, którą nasi ojcowie ofiarowali Tobie, Boże Ojcze, którzy to z radością ogłosili Niepokalaną Dziewicę jako Królową naszej ojczyzny Polski, aby Jej Królestwo, nasza ukochana Polska, była taką ojczyzną jaką Ty, Trójco Przenajświętsza pragniesz, aby była. Aby wypełniła się wobec naszej ojczyzny Twoja święta wola, aby było tak jak Ty, Trójco święta pragniesz. Trójco Przenajświętsza prosimy ratuj Polskę. Trójco Przenajświętsza prosimy pomóżcie nam, by Polska stała się krajem waszej miłości, aby dała przykład jak kochać i szanować Ciebie, Trójco Przenajświętsza, aby Polska mając Królową Niepokalaną Dziewicę Maryję również miała Króla - Jej Syna Jezusa Chrystusa, który jest Królem już od dawna w naszych sercach. Króluj nam Chryste i Niepokalana Dziewico. Niech wasza miłość zaleje całą Polskę i jej mieszkańców. Prosimy o to my Mali Rycerze MSJ którzy pragną dla Twojej chwały oddać nasz kraj cały w Twoją opiekę. Amen.
Jeżeli nic nie zrobicie, albo mało zrobicie to Polski nie będzie, a nie wierzę w to, że będziecie cicho. Ja wasza Zofia wierzę, że stanie się wola Boża i tylko prośćcie o wypełnienie woli Bożej wobec narodu polskiego i polskiej ziemi. To wszystko jest bardzo poważne i nie ma czasu, aby się zastanawiać. Proście kapłanów o odprawianie Mszy św. w tej intencji a sami też w tej intencji pośćcie i z ufnością do Trójcy Świętej módlcie się o wypełnienie woli, o oczyszczenie Polski z podstępnych zasadzek i jej wrogów. Pragnieniem Trójcy Świętej jest, aby Polska była przykładem chwały Bożej. Dlatego jest tak atakowana, dlatego jest wydzierany z serca Bóg i otumanianie ich, aby ich serca były puste; robią wszystko by zmarnować dzieci, by były próżne i zniszczyć starszych, bo za dużo wiedzą i mają wartości w sercu, które dają chwałę Bogu. Mówię to z wielką miłością do was i nadzieją do tych, którzy źle życzą Polsce i Polakom. Każdy człowiek kiedyś stanie przed Tronem Bożym i rozliczy się ze swego postępowania, i wtedy najbardziej widać jaki kto był...
Serce człowieka stworzone jest po to, by kochać a nie niszczyć, dlatego niech każdy pomyśli nad swym życiem. Bo za życia może być człowiek bogaty lub biedny. Życie ludzkie to jest maleńka chwila wobec wieczności i życie powinno dać z ziemi sygnał do nieba, taką iskierkę, by ją ujrzał Bóg i wtedy sobie mówi nasz ukochany Ojciec: ”O dałem mu duszę i puścił Mi światełko, dobre z niego dziecko”. A co powie o tobie? Możesz stanąć w prawdzie lub okłamywać się dalej moja siostro lub bracie, masz przecież wolną wolę. Ale to wszystko ogarnia Ojciec Niebieski - Bóg Wszechmogący i Jego nie okłamiesz i nie oszukasz. Nie warto, bo miłość którą jest Bóg Ojciec jest tym czego pragnie dusza przez Ojca stworzona i nie będzie żaden człowiek szczęśliwy jeżeli nie przyjmie tej miłości żyjąc na ziemi. Bez tej miłości ludzie stają się jak bestie, bo zły i podstępny szatan kradnie, oszukuje i działa przez ludzi zagubionych lub takich, którzy nie potrafią być pokorni. A tak naprawdę to jest jeszcze przecież dusza, która po śmierci, kiedy zamknie człowiek oczy, żyje i co ją spotyka? Każdy dokąd żyje może się zmienić. Droga może być łatwa czy trudna ale najważniejsze jest by się trzymać Boga, który nas stworzył i który jest dla nas Tatusiem i chce dla nas jak najlepiej, bo nas kocha. I ja was bardzo kocham miłością Bożą. Proście więc Ducha Świętego o miłość do każdego człowieka, mówcie często:
 „Przesiej mnie Panie, naucz mnie Twoimi oczami patrzeć na świat, naucz mnie kochać tak jak Ty kochasz moich braci i moje siostry. Naucz Mnie Duchu Święty być dzieckiem Twoim, bym pragnął tylko Twego dobra, naucz mnie być czujnym. Duchu Święty Boże naucz mnie być wrażliwym na Twoją miłość. O to proszę mojego Anioła Stróża, by położył moje serce Duchowi Świętemu, by je skruszył i ukształtował według woli Trójcy Przenajświętszej. Duchu Święty Boże działaj we mnie, na mnie i przeze mnie. Zabierz mi Duchu Święty pychę, by brak pokory mnie od Ciebie nie oddalał, zabierz mi zazdrość i brak miłości, bo przecież Ty, Trójco Przenajświętsza masz tyle miłości, że nie zabraknie jej dla żadnego z nas. Więc daj mi Duchu Święty pokój, niech przyjdzie do mojego serca, duszy niech mój umysł napełni się Twoim pokojem. Ukoj mnie Panie, ukoj mnie Duchu Święty. Przytul mnie Ojcze wraz z Matką Przenajświętszą. Amen.
 Błogosławię was wszystkich moi Mali Rycerze a przede wszystkim rycerze Pana Jezusa i pamiętajcie „JEZU UFAM TOBIE” i wszystko czyńcie na Jego chwałę – to wasze zadanie. Zostańcie z Panem Bogiem, Panem Jezusem i Duchem Święty. A ja tam wracam i wszystko powiem i przekażę. Wasza Zofia.
P.S.     Zofio dobrze, że Cię mamy.
Zofia: A macie mnie macie, dlatego że ja mam Pana Jezusa, a wy pragniecie Pana Jezusa, więc Go przynoszę chociaż w słowie, ten kawałek Nieba, za którym nie tęsknić trzeba, ale starać się by go osiągnąć.
Zostańcie z Panem Bogiem.
KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !