czwartek, 19 lipca 2012

Bóg Ojciec: Zniosę z powierzchni ziemi ich pełne fałszu kościoły, ich haniebne kulty, ich fałszywych bożków, ich miasta i ich narody

15.07.2012, 17:45

(Otrzymane podczas adoracji Najświętszego Sakramentu)
Moja najdroższa córko, trudno Moim dzieciom pozostać wolnymi od grzechu z powodu przekleństwa rzuconego na nich z ręki węża.
Nigdy nie oczekuję, żeby Moje dzieci w każdej chwili były całkowicie wolne od grzechu, gdyż to jest niemożliwe.
Ważne jest, aby każdy, kto zna nauczanie Kościoła Mojego Syna na ziemi starał się żałować za swoje grzechy tak często jak to możliwe.
Przez pokutę łatwiej będzie pozostać w stanie łaski, a to stworzy barierę dla dalszej pokusy.
Moje dzieci, jesteście teraz świadkami wielkich, nieprzemijających zmian w świecie. Nastąpią one po Ostrzeżeniu.
Chociaż wielu będzie ignorować te orędzia z nieba, ważne jest, aby ci, którzy przyjmują je jako Słowo Boże przygotowali się.
Jesteście ogniwem w Mojej zbroi przeciw wrogowi i przez wiarę będę podnosić was i chronić przed prześladowaniami.
To dzięki waszej miłości do Mojego Syna, Jezusa Chrystusa, Zbawiciela świata będę mógł ocalić te dzieci, które nie mogą znieść Światła Boga.
Wasze uświęcenie miłością, cierpieniem i modlitwami będą dla nich łaską ratującą ich od ognia piekielnego.
Nie bójcie się o siebie, ale o tych, którzy nie tylko nie potrafią zobaczyć, ale nie chcą zobaczyć czasów, w których dzisiaj żyjecie.
Przygotowania są zakończone i nadszedł czas, aby rozpocząć zmiany, gdyż nie pozwolę Bestii ukraść dusz.
Interwencja obiecana ludzkości od tak dawna nastąpi bardzo szybko, a potem zacznie się walka o ratowanie Moich dzieci.
Nie obawiajcie się Mojej Ręki, bo kiedy opadnie, to po to, aby ukarać tych, którzy próbują zniszczyć Moje dzieci.
Powstrzymam ich od oszukiwania dusz.
Powstrzymam ich od zbrodniczego zamiaru i zniosę z powierzchni ziemi ich pełne fałszu kościoły, ich haniebne kulty, ich fałszywych bożków, ich miasta i ich narody, jeśli nadal będą odtrącać Rękę, która je żywi.
Oni zostali ostrzeżeni. Wy, Moje ukochane dzieci pomożecie Mojemu Synowi, aby ich zbawił.
Nie bójcie się, ponieważ ci z Pieczęcią Boga Żywego nie tylko są chronieni, ale otrzymują łaski do bronienia Słowa Bożego, aby jak najwięcej dusz otrzymało Dar Życia.
Wasz ukochany Ojciec
Bóg Najwyższy