sobota, 14 lipca 2012

DOGMAT O NIEOMYLNOŚCI PAPIEŻY.

Panie Jezu - sam widzisz ile jest pytań dotyczących DOGMATU NIEOMYLNOŚCI PAPIEŻA. Są kapłani, którzy nazwali mnie HERETYCZKĄ. W książce autora Ottawio Miechelliniego jest napisany ten DOGMAT, że jest prawidłowy.  W ważnych sprawach pytam kilka razy. Przecież nie mogę wyrzucić tekstów, które mi dyktujesz, bo po to mówisz, aby świat wiedział, co jest źle.


Pan Jezus:

       "  Dzieci Moje, już tyle razy wam mówiłem, że Moje słowa są przekręcane wszędzie: w książkach, homiliach i w Piśmie Świętym też. W tej książce i w wielu innych są treści zmieniane i w twojej też będą zmieniane, bo wszędzie są Moi wrogowie, którzy chcą umniejszyć Moją Boskość i rozdzielić Ją między ludzi. Nawet po ludzku myśleć, to trzeba zapamiętać raz na zawsze, że nieomylny jest tylko BÓG, bo zna wasze myśli, zna waszą przyszłość i wnika we wszystkie organy waszego ciała i ducha. Człowiek niczego podobnego nie potrafi, bo jeżeli coś mu się udaje z nadprzyrodzonych umiejętności czynić, to tylko za pomocą Ducha Świętego lub demona, który także może wpływać na wasze myśli, przez które podejmujecie złe decyzje. Samo ustanawianie takiego DOGMATU jest grzechem pychy, ponieważ człowiek chce ingerować w moc Bożą i żąda, wprost aby Bóg w Trójcy Świętej Jedyny dzielił się z Nim władzą.
Powiadam: macie rozumy, to rozważajcie i proście Ducha Świętego o pomoc. Macie Dary Ducha Świętego to pytajcie Jego o wszystko.  Nawet pisanie o tym jest grzechem. Dlatego Mój umiłowany kapłan nie mógł tego grzechu popełnić. Powtarzam, że żaden człowiek nie jest nieomylny, nawet papież a niektórzy z nich są nawet
 w piekle za grzech pychy, który powiela inne grzechy. Na podstawie grzechu pychy powstaje mnóstwo innych grzechów. 
                     PYCHA - TO JEST SAMOUWIELBIENIE.

 Pamiętaj Mieczysławo - niczego nie usuwaj, co ci podyktowałem. Będziesz tłumaczyła się przede Mną, że usunęłaś Moje słowa już raz o przyjmowaniu Mnie w Komunii Świętej, gdy podają Mnie ludzie świeccy wiernym i na dłonie - na polecenie Mojego drogiego kapłana, lecz nauczonego według nauki posoborowej. Powtarzam: pomimo konsekrowania Komunikantów  w momencie dotykania Mnie niegodnymi dłońmi ODCHODZĘ. Jestem Bogiem i nie pozwolę na bezczeszczenie Mojego Najświętszego Ciała i Najświętszej Krwi przez grzeszników. Mój Ojciec jest Bogiem i nie pozwoli, aby Mnie Boga też hańbiło pyszne stworzenie. Duch Święty ulatuje i nie pozwoli abym ciągle cierpiał. Już tak dużo razy dawałem znaki, że Ja jestem w OPŁATKU - HOSTII żywy, jeśli są przestrzegane zasady udzielania Komunii Świętej ustalone przed II Soborem Watykańskim. Prawie wszystkie przypadki hańbienia Mnie występujące - nadzwyczaj rzadko są opisane. Po II Soborze tak bardzo Mnie ludzie hańbią, że Mój Ojciec nie pozwolił na dalsze cierpienia. W obecnym czasie stan Kościoła katolickiego jest w stanie krytycznym właśnie z powodu braku ŁASK BOŻYCH. Hańbienie Mojego Najświętszego Ciała spowodowało, że Ojciec mógł świat już dawno zniszczyć, ale na wasze prośby przedłużył życie na planecie Ziemi zabierając jednocześnie ŁASKI, które straciliście przez ustanawianie hańbiących Boga zarządzeń. Umniejszenie ŁASK dla was spowodowało większą władzę demonów nad wami. Czas jest wydłużony, ale będzie większe cierpienie dla was, jako wynagrodzenie Bogu za grzechy pychy
i próby zrównania człowieka ze Stwórcą.
Czy teraz już zrozumieliście? Czy zrozumiecie, jeśli dotknie was nieszczęście w postaci różnych kataklizmów.
          „ Jezus Chrystus Król Polski - Świata i Wszechświata ".
  __________
ŹRÓDŁO