poniedziałek, 23 lipca 2012

Moje ręce zostały wyrwane ze stawów podczas Mojego Ukrzyżowania tak, jak widać to na wizerunku Całunu Turyńskiego

                               19.07.2012, 07:00                                                





Moja najukochańsza córko, tworzony jest wielki plan, aby oszukać dzieci Boże, aby zniszczyć dowody Mojego istnienia.
Wkrótce wielu wyjdzie w przebraniu Moich świętych, pobożnych sług, aby spróbować zniszczyć wiarę we Mnie, waszego ukochanego Jezusa.
Zaczną podważać fakt Moich narodzin, czystości Mojej Matki i okoliczność Mojego Zmartwychwstania.
Będą wyolbrzymiać te wszystkie rzeczy, jakby były fałszywe i przedstawiać rzekome dowody, aby doprowadzić do tego, żeby jak najwięcej chrześcijan miało wątpliwości, co do Mojego Życia na ziemi.
Będą wymyślać kłamstwa na temat Mojego Ukrzyżowania i robić dochodzenia w sprawie Mojej moralności.
Wtedy zaczną atakować relikwie, podważać ich autentyczność i starać się przedstawiać je jako nic innego, jak tylko zabobon tkwiący w umysłach Chrześcijan.
Wtedy przyjdzie kolej na Całun Turyński, tkaninę, którą owinięto Moje martwe Ciało w grobie.
W końcu zaprzeczą , że jest autentyczny i będą propagować kłamstwa.
Powiedzą, że Moje ręce są za długie i poddadzą to w wątpliwość. Jednak nie zrozumieją tortur Mojego Ciała, które musiałem znosić w trakcie Mojego Ukrzyżowania. Moje ręce zostały wyrwane ze stawów podczas Mojego Ukrzyżowania tak, jak widać to na wizerunku Całunu Turyńskiego.
Następnie będą próbowali udowodnić, że Zmartwychwstanie nigdy nie miało miejsca. Wszystkie kłamstwa przez nich wypowiedziane będą desperackim krokiem do usunięcia wszelkich śladów po Mnie.
Później będą próbowali pozbawić Świętych Sakramentów i Pisma Świętego wszystkich tych, którzy nawrócą się podczas Ostrzeżenia.
Biblia zostanie zakazana w większości miejsc.
Wprowadzą nową fałszywą książkę, która ich zdaniem będzie głosić znaczenie wzajemnej miłości.
Będą wykorzystywać miłość, którą chrześcijanie mają w swoich sercach, jako dar od Boga, aby manipulować nimi w taki sposób, aby przyjęli przesłanie tak zwanej miłości.
Powiedzą miłujcie się wzajemnie. Teraz pokochajcie nawzajem swoje religie. Połączcie się w jednej religii i okażcie prawdziwa miłość do waszych braci i sióstr.
Miłość samego siebie będzie zasadniczym przesłaniem.
Najpierw pokochaj siebie, a będzie ci łatwiej pokochać twojego bliźniego, takie będzie ich przesłanie i to będzie największym kłamstwem do przyjęcia którego zmuszą was, Moich wyznawców.
Miłość siebie przed innymi obraża Boga.
Jest ona egoistyczna. Nie słuchajcie kłamstw. Jednak będą oni tak przekonujący, że wielu uwierzy w to, co będzie im się wmawiać i pójdą za przywódcą tej Jednej Światowej Religii, jak owce na rzeź.
Przenikanie Nowej Światowej Religii do tak wielu narodów będzie przebiegało za zgodą wielu Rządów.
Będą bezwzględnie likwidować Prawa Chrześcijańskie.
Potem utworzą prawa zakazujące praktykowania wszystkich religii, zwłaszcza chrześcijaństwa.
Będą one nakładać kary na tych, którzy nie podporządkują się ich żądaniom.
Komunizm będzie przyczyną tego całego zła.
Nie dlatego, że komunizm promuje Ateizm. Dlatego, że będzie on promował nienawiść do Boga.
Rosja i Chiny będą u władzy w wielu krajach, począwszy od Europy.
Unia Europejska, bestia z dziesięcioma rogami, zostanie pożarta przez drugą bestię, bardziej bezwzględną i silniejszą.
Wtedy komunizm mocno się zakorzeni, a następnie rozprzestrzeni się wszędzie.
Okres ten nie będzie trwał długo. Będzie krótki.
Wasze modlitwy osłabią jego wpływ, ale zostało to zapowiedziane i nastąpi.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się o nawrócenie całego świata podczas Ostrzeżenia.
Jeśli większość dusz nawróci się, wówczas wiele z tego wielkiego ucisku może zostać złagodzone.
Wasz Jezus.
_____________________
http://ostrzezenie.wordpress.com