wtorek, 3 lipca 2012

Najświętsza Maria Panna: Tak wiele fałszywych religii i fałszywych doktryn powstałych z ludzkiej wyobraźni zakaża teraz ziemię.

 Piątek, 29.06.2012, godz.09.20
Moje dziecko, straszna ciemność zapada nad całym światem, ponieważ pogłębia się apostazja, która trzyma go w swoim uchwycie.
Porzucona została Miłość do Boga.
Zmniejszyła się Miłość do Mojego Syna, a w jej miejsce jest miłość do samego siebie.
Chciwość i umiłowanie władzy atakuje dusze wszędzie, a dążenie do miłości własnej jest podziwiane i zaakceptowane, jako właściwy sposób, aby przeżyć swoje życie.
Dzieci, jest to moment, gdy musicie się modlić, aby pomóc oświecić te dusze, które są w ciemności.
One nie znają Prawdy Ofiary Mojego Syna i znaczenia Jego okrutnego Ukrzyżowania.
Jego Dar Zbawienia został odrzucony, jak gdyby To się nigdy nie wydarzyło. Następnie ci, którzy są świadomi tego, co oznaczała Jego Śmierć na Krzyżu, postanowili szukać różnych fałszywych bogów, aby przynieść sobie pokój. Takiego pokoju nie osiągną nigdy.
Pokój duszy może zaistnieć tylko poprzez wierność i modlitwę do Mojego Syna
Tylko czyste i pokorne serce, które umieszcza w Nim swoje pełne zaufanie, może mieć życie wieczne.
Tak wiele fałszywych religii i fałszywych doktryn powstałych z ludzkiej wyobraźni zakaża teraz ziemię.
Tak wielu kierowanych jest przez niebezpieczne fałszywe wierzenia, które doprowadzą zagubione dusze do Piekła.
Upadłe anioły są wszędzie, dzieci. Miejcie się na baczności, gdyż biorą one na cel zwłaszcza tych wszystkich, którzy czczą Mnie, waszą Ukochaną Matkę, aby was zdezorientować.
Będą zapobiegać, abyście się modlili. W waszych umysłach będą stale umieszczać wątpliwości, co do Miłości Boga. Będą was rozpraszać kuszeniem zmysłów. Trzeba będzie dużo modlitw, aby utrzymać je z daleka. Mój Różaniec jest waszą najważniejszą ochroną.
Mój Syn udziela w tym czasie wielu łask dla tych, którzy słuchają, słyszą i akceptują Jego Święte Orędzia dla świata.
Czyni to, aby dać wam siłę i wytrwałość w tej misji ratowania ludzkości od wiecznego potępienia.
Dzieci, przyjmijcie te łaski z miłością, gdyż jesteście wyjątkowi, wybrani, aby w tym czasie pójść za Nim.
Jako Jego Reszta Kościoła na ziemi, potrzebujecie Chleba Życia w każdej chwili, gdyż podróż ta nie będzie dla was łatwa.
Oto specjalna Krucjata Modlitwy, aby pomóc zachować was silnymi w waszej misji.
Krucjata Modlitwy (63) – Ochraniaj mnie w tej podróży
„Moja ukochana Matko Zbawienia, proszę Cię, módl się, abym
otrzymał Pokarm Życia chroniący mnie w tej podróży,
aby pomóc ratować wszystkie Boże dzieci.
Proszę, pomóż tym wszystkim, którzy są oszukiwani przez fałszywych idoli i fałszywych bogów,
otworzyć ich oczy na Prawdę Śmierci Twojego Syna na Krzyżu,
aby ocalić każde z Bożych dzieci i przynieść każdemu z nich wieczne życie.
Amen”
Wasza ukochana Matka
Matka Zbawienia
________
 http://ostrzezenie.wordpress.com