poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Antychryst będzie twierdzić, że on jest Mną, Jezusem Chrystusem.

Niedziela, 12.08.2012, 18.00

Moja droga, umiłowana córko, wiedz, że tak jak Ja instruuję ciebie, aby przygotować ludzkość do Zbawienia, które jej się prawowicie należy, tak również zły przygotowuje dusze.
On przygotowuje fałszywych proroków dla oszukania Bożych dzieci tak, że będą akceptować antychrysta jako ich Jezusa.
Ta nikczemność jest dla ciebie trudna do pojęcia, ale z Darem odczytywania dusz, który ci dałem, będziesz natychmiast wiedzieć kim są ci fałszywi prorocy.
Będą zawsze brać ciebie na cel, Moja córko, na najbardziej przebiegłe sposoby, ponieważ ty będziesz ich pierwszą przeciwniczką. Jednak ich kłamstwa sformułowane tak, aby wydawały się być jak Święte Słowa Boże, ukryją największe kłamstwo ze wszystkich.
Ogłoszą, że fałszywy prorok jest prawdziwym Papieżem.
Oznajmią, początkowo subtelnie, że antychryst jest Chrystusem Królem.
Kiedy będą zwodzić biedne dusze, że ich przekazy pochodzą od Boga, takie dusze nie staną się ani o jotę mądrzejsze.
Muszę ostrzec wszystkie Boże dzieci. Ja nigdy po raz drugi nie przyjdę w ciele.
Ja nigdy nie pojawię się na świecie jako przywódca.
Ani tym razem, aby udowodnić wam, kim jestem, nie będę dokonywał cudów innych niż cud Ostrzeżenia oraz cud na niebie, który będzie widoczny przez jakiś czas po tym, gdy nastąpi Ostrzeżenie.
Antychryst będzie twierdzić, że on jest Mną, Jezusem Chrystusem. Ta ohyda została przepowiedziana.
Komu uwierzyć, dzieci – nie jest to łatwe zadanie, ponieważ wielu przyjdzie w Moje Imię. Ale wiedzcie o tym.
Zły, poprzez swoich fałszywych proroków, nigdy nie powie wam, aby modlić się do Ducha Świętego lub przyjmować Sakrament Świętej Eucharystii.
On nigdy nie przyzna, że Ja, Jezus, Syn Człowieczy, przyszedłem jako Mesjasz w ciele, aby odkupić człowieka od grzechu.
On nigdy nie poprosi lub nie zachęci was do odmawiania Świętego Różańca, lub do okazania posłuszeństwa Mojej ukochanej Matce.
Miejcie się na baczności. Czuwajcie i podążajcie jedynie za Moimi wskazówkami.
Zły próbuje sformować armię wśród Moich wyznawców. Chociaż jego inna armia jest dobrze ugruntowana na ziemi, teraz bierze na cel tych, którzy wierzą we Mnie, waszego Jezusa, ponieważ swoje nikczemne czyny chce ukryć za pobożnymi ludźmi.
Wykorzysta waszą miłość dla Mnie, jako tarczę do ukrycia kłamstw, które zamierza podać światu.
Ufajcie Moim Słowom i nie zbaczajcie od Prawdy, tak jak jest wam dawana przez te Moje Święte Orędzia dla świata w tym czasie.
Wasz Jezus