poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Bóg Ojciec: Dopiero wówczas, gdy będę usatysfakcjonowany, świat doświadczy najbardziej spektakularnych cudów, jakie mu przekażę.

Wtorek, 21.08.2012, 18.00

Moja najdroższa córko, niech żaden człowiek nie lekceważy Potęgi Mojego Gniewu, ponieważ ludzkość nadal ulega otchłani grzechu.
Wysyłałem wam proroków. Potem wysłałem Mojego Ukochanego Syna, którego ofiarowałem, aby was  zbawić, a następnie wysłałem jeszcze więcej posłańców, wszystko z niewielkim skutkiem.
Niektóre dusze nawet nie spojrzały na takie przekazy od proroków lub nie zaakceptowały znaków dawanych światu przez Błogosławioną Matkę Mojego Umiłowanego Syna.
Z powodu Mojej wielkiej Miłości do was, jako Ojciec, daję jeszcze raz wszystkim Moim dzieciom Dar Zbawienia. Nie wolno wam ignorować Moich proroków, ponieważ moglibyście przez to utracić swoje miejsce w dziedzictwie, które dla was zaplanowałem.
Dzieci, wielu z was, którzy wierzą we Mnie, waszego Przedwiecznego Ojca, nie rozumie tajemnicy zbawienia.
Ta droga do duchowej doskonałości leży w waszej zdolności akceptacji oczyszczenia, niezbędnego dla zapewnienia, że będziecie gotowi stanąć przede Mną.
Wiele dusz musi zostać pozbawionych wszystkich ziemskich atrakcji, rozrywek i demoralizacji duszy.
Ci z was, wystarczająco szczęśliwi, aby znieść takie oczyszczenie, będziecie wiedzieli, że dopóki nie staniecie się mali, jako dziecko, w Moich Oczach, nie będziecie w stanie poddać się Mojej Świętej Woli.
Jeśli będziecie walczyć przeciwko takiemu oczyszczeniu, trudno wam będzie zrehabilitować się w Moich Oczach.
Kiedy będziecie wolni od wszystkiego, co świat ma do zaoferowania i skupicie się na Moim Synu, zdacie sobie sprawę, że jedyna prawdziwa miłość i radość, jaka istnieje, pochodzi od Boga. Nic innego, jeśli raz tego doświadczycie, nie będzie mogło was ponownie zadowolić.
Od czasu do czasu możecie się potknąć, ale tego należy się spodziewać. Ponieważ nie możecie być uwolnieni od grzechu, zanim nie zacznie się Nowy Świat i dopasujecie waszą wolę do Mojej.
Mój Plan Zbawienia, który może zostać osiągnięty na ziemi jedynie przez waszą wierność Mojemu Drogiemu Synowi, już się rozpoczął. To nie potrwa długo, do globalnego nawrócenia. Zostanie to osiągnięte poprzez Mojego proroka czasów ostatecznych i jako rezultat Wielkiego Ostrzeżenia.
Poczujcie Mojego Świętego Ducha, dzieci, zajmującego wasze dusze, gdy rozprzestrzenia się bardzo szybko na całym świecie.
Wyrywam Moje dzieci z ich duchowej ciemności w każdej części świata.
Potrzebuję waszej ofiary i modlitw, jako pomocy w ratowaniu dusz.
Dopiero wówczas, gdy będę usatysfakcjonowany, świat doświadczy najbardziej spektakularnych cudów, jakie mu przekażę.
Cuda te, kiedy zostaną przedstawione, zwielokrotnią nawrócenie, którego potrzebuję, aby zabrać Moje dzieci do bezpieczeństwa i do Nowego Raju.
Tylko wtedy możemy stać się ponownie prawdziwą rodziną.
Kocham was dzieci.
Jestem zadowolony z tych z Was, szczodrego serca i czystej duszy, którzy rozpoznali to Boże Wezwanie z Nieba.
Błogosławię was wszystkich.
Bóg Najwyższy