piątek, 28 września 2012

Fałszywi prorocy są gotowi i rzucą się teraz na tę misję

Poniedziałek, 24.09.2012, 15.30
Moja droga, umiłowana córko, muszę was ostrzec przed fałszywymi prorokami, którzy starają się zakłócić tę misję.
Tak wiele biednych zwiedzionych dusz, które uważają, że otrzymują boskie wiadomości, zostało wprowadzonych w błąd przez złego.
Dokonuje on tego przez żerowanie na ich miłości do Mnie i bierze na cel zwłaszcza religijne, pobożne dusze.
Każda osoba, która ci mówi, że mają one wiadomości z nieba, które instruują cię, aby zmienić lub modyfikować orędzia ode Mnie, jest kłamcą.
To nie jest sposób na komunikację z Nieba, na jaki Ja zezwalam. Jedynymi orędziami, gdzie pozwalam, aby były przekazywane od jednego wizjonera do drugiego, są te ze wsparciem i miłością, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne.
Przekazy odbierane przez prawdziwych proroków lub wybrane dusze są albo prawdziwe, albo fałszywe.
Nie ma nic innego pośrodku. Niebo nigdy wysyłałoby wiadomości, aby zaprzeczyć innemu przekazowi otrzymanemu przez wybraną duszę z Nieba.
Strzeżcie się fałszywych proroków. U tych, którzy nie zdają sobie sprawy, że są oni fałszywi, mogą spowodować okropne szkody, gdy zakłócają Moje Święte Słowo. Tobie, Moja córko, nie wolno zajmować się tymi, którzy mówią, że przychodzą w Moje Imię, chyba że Ja zalecę ci inaczej.
Fałszywi prorocy są gotowi i rzucą się teraz na tę misję. Nie wolno wam się nimi zajmować.
Zwracajcie uwagę na te zagrożenia, ponieważ najbardziej niebezpiecznym ze wszystkich będzie człowiek, który przyjdzie i będzie twierdzić, że jest Mną.
Moi uczniowie, jeśli pozwolicie się przyciągnąć do fałszywych proroków, staniecie się łatwym łupem dla antychrysta i jego fałszywego proroka.
Ufajcie Mojemu Świętemu Słowu. Wielu z was wciąż nie może zaakceptować Prawdy i będziecie się ze Mną sprzeczać, ale będzie to bezcelowe. Ponieważ największą krytyką, jaką macie wobec Mnie, jest to, że Ja kocham wszystkie Boże dzieci, a zwłaszcza grzeszników.
Ja kocham wszystkich jednakowo. Ci z was, którzy oskarżają Mnie o faworyzowanie grzeszników, wiedzcie to.
Nigdy nie próbujcie dezorientować innych, mówiąc, że Jezus akceptuje grzech. Wiecie, że jest to kłamstwo. Czuję wstręt do grzechu, ale kocham grzesznika.
Wasz Jezus