poniedziałek, 17 września 2012

Jakże cierpicie za waszą odznaką ateizmu

                        Poniedziałek, 10.09.2012, 18.00                                         

Moja droga, umiłowana córko, moment dla świata, aby w końcu zrozumieć, że Bóg istnieje, jest blisko.
Do wszystkich tych, którzy chlubią się swoim ateizmem, który obnoszą jak dumną odznakę honoru, Ja mówię to:
Kiedy nadejdzie czas i kiedy będziecie mogli ujrzeć Prawdę, tak jak Ja wam ją daję, wciąż będziecie wypełnieni wątpliwościami.
Wiedzcie, że wasze wątpliwości, których nie macie w tej chwili, ponieważ uważacie, że znacie prawdę, są klątwą.
To szatan jest tym, który najpierw was uwodzi, a następnie przeklina.
Jesteście Bożymi dziećmi i zostaliście oślepieni na Prawdę, dla uniemożliwienia wam wejścia do Nowego Raju na ziemi, obiecanego ludzkości przez Mojego Ojca.
Kiedy Prawda zostanie wam przedstawiona, i gdy jeszcze będą was dręczyć wątpliwości, proszę, zwróćcie się do Mnie o pomoc. Wystarczy jedno słowo, tylko jedno wezwanie – to jest wszystko, czego potrzebujecie.
Oto jest, co Ja chcę, abyście Mi powiedzieli.
Krucjata Modlitwy (76) – Modlitwa ateisty
„Jezu, pomóż mi przyjąć Miłość Boga, kiedy jest mi okazywana.
Otwórz moje oczy, mój umysł, moje serce i moją duszę, tak żebym mógł być zbawiony.
Pomóż mi uwierzyć, wypełniając moje serce Twoją Miłością.
Następnie trzymaj mnie i ocal mnie od udręki wątpliwości. Amen.”
Moje biedne dusze, jakże cierpicie za waszą odznaką ateizmu.
Jak nieustannie dążycie do utwardzenia waszych serc wobec Prawdy, Prawdy o istnieniu Boga.
Jak ciągle próbujecie zwerbować inne dusze do przyjęcia waszych przekonań. Jak myślicie, dlaczego tak jest?
Jak sądzicie, dlaczego wkładacie tak wiele energii i wysiłku w okrzyki o waszych przekonaniach? Ma to udowodnić, że istnienie Boga jest fałszem.
Czy nie wiecie, że gdy to robicie, wasze wysiłki są pełne pasji? Dlaczego tak jest, że taka pasja może stać się równoznaczna z taką nienawiścią do Boga?
Jeśli Bóg nie istnieje, to dlaczego Go nienawidzicie?
Jak możecie nienawidzić kogoś, kto, w waszych oczach, nie istnieje?
Szatan jest waszym bogiem, choć prawdopodobnie tak czy tak nie wierzycie, że on istnieje.
Czego nie wiecie to jest to, że on kontroluje wasz umysł, gdy wypełnia go kłamstwem.
Jakże Ja płaczę za wami.
Jak Ja was nadal kocham.
Jakże pragnę was uratować, zanim będzie za późno.
Wasz Jezus