poniedziałek, 24 września 2012

Protestancki naród, Wielka Brytania, wkrótce nawróci się na Moje Drogi

Poniedziałek, 17.09.2012, 21.15
Moja droga, umiłowana córko, pragnę ujawnić wam cud, który zaplanowałem.
Protestancki naród, Wielka Brytania, wkrótce nawróci się na Moje Drogi, Moje Nauki i Prawdę.
Tak długo ten chrześcijański kraj dostosowywał i poprawiał Boże Prawa dla zaspokojenia swoich butnych metod.
Niegdyś wielki chrześcijański kraj,  przez wieki grzeszyli przeciwko Prawom Boga i przekonywali siebie, że podążali za prawami ustanowionymi przez Mój Kościół na ziemi.
Modlitwy wierzących pośród nich oraz miłość i wierność okazywana w obliczu przeciwności przez przywódców chrześcijańskich w Wielkiej Brytanii, przyniosły ich bliżej do Mojego Najświętszego Serca.
Kraj ten zostanie nawrócony, a Prawda ocali miliony.
Antychryst i wielu jego zwolenników wywarło wpływ na wielu u władzy w tym kraju, ale nie uda im się ukraść Bożych dzieci.
Moi wyznawcy zjednoczą się we wszystkich kościołach w całej Wielkiej Brytanii, a Ja obejmę ich Moimi Świętymi Ramionami.
Staną się potężną siłą w Mojej armii, a plan ich zjednoczenia już się rozpoczął.
Oto specjalna Modlitwa Krucjaty dla Bożych dzieci w Wielkiej Brytanii.

Krucjata Modlitwy (77) – Za Wielką Brytanię
„O Najwyższy Niebieski Ojcze, Boże, Stwórco człowieka, proszę wysłuchaj mojej modlitwy.
Błagam Cię, uratuj Wielką Brytanię ze szponów zła i dyktatury.

Proszę, abyś Ty zjednoczył nas wszystkich, ze wszystkich religii, wyznań i kolorów, jako jedną rodzinę w Twoich Oczach.

Daj nam siłę zjednoczenia wbrew wszelkim prawom wprowadzonym dla zakazania Twoich Nauk.

Daj nam siłę i odwagę, aby Cię nigdy nie opuścić i pomóc ocalić wszystkie Twoje dzieci poprzez nasze modlitwy.

Spowoduj jedność wszystkich moich braci i sióstr dla oddania hołdu Twojej obietnicy przyniesienia nam wiecznego życia i wejścia do Twojego Raju. Amen.”
Dzieci Wielkiej Brytanii wiedzcie, że niedługo nawrócenie, które okryje wasz kraj, przyniesie wam wielkie łaski.
Wówczas pomożecie Mi prowadzić Moją armię wraz z innymi narodami do Mojego Chwalebnego Królestwa.
Wasz Jezus