wtorek, 9 października 2012

Chrześcijaństwo jest atakowane z jednego głównego powodu

Środa, 03.10.2012, 13.30

Jestem twoim umiłowanym, mistycznym Współmałżonkiem, Synem Człowieczym, narodzonym z Niepokalanej Dziewicy Maryi.
Moja droga, ukochana córko, cała groza, której doświadczyłem w Ogrodzie Getsemani, kiedy byłem wyszydzany przez złego, rozwija się właśnie teraz na świecie przed Moimi Oczami.
Ludzie wszędzie utracili swoją wiarę. Błądzą w morzu dezorientacji, w stanie apostazji niedoświadczanej wcześniej na świecie na tak dużą skalę.
Zginęła wzajemna miłość.
Honorowanie potrzeb innych nie jest już uważane za godną podziwu cechę.
Chciwość, pożądanie i zazdrość kontrolują umysły wielu ludzi w dzisiejszym świecie. Zimni w swoich sercach, nie cenią już samego życia i nie zastanawiają się nad morderstwem. Jest ono uważane za rzecz oczywistą.
Chrześcijaństwo jest atakowane z jednego głównego powodu. Aby umożliwić wprowadzenie z łatwością w waszych krajach przepisów, które tolerują grzech.
Powszechna jest obsesja fałszywych religii i fałszywych bożków.
Mój Kościół załamuje się i Moi wyświęceni słudzy, w przeważającej części, nie kładą nacisku na niebezpieczeństwo grzechu i na prawdę życia wiecznego.
Nienawiść, wojna, chciwość, pożądanie, zazdrość i miłość własna, wszystkie powiązane są w jeden fałszywy stan, stan, który w niczym nie przypomina Prawdy Moich Nauk.
Wiedziałem wtedy, w ogrodzie Getsemani, że Moja Śmierć na Krzyżu nie będzie uważana za to, czym była, przez to pokolenie, dzisiaj. To był ból, który przedzierał się przez Moje Serce jak miecz.
Ofiara, którą uczyniłem dla człowieka, aby odkupić go w Oczach Mojego Ojca, nie jest dziś doceniana. Jak wiele oni zapomnieli. Jak wiele im nie powiedziano. Wszystko to ma do czynienia z grzechem tolerancji, przedstawionej światu jako coś dobrego.
Wojny i nienawiść rozprzestrzeniają się jak wirus, ponieważ zaplanowane zostały przez złego. Ból Moich wyznawców zjednoczy się z Moim, doświadczając plugastw, które będą wygłaszane przez tych przywódców rządów, którzy podążają za kłamstwami osadzonymi w ich duszach przez szatana.
Szatan i jego demony są bardzo potężne. Nigdy nie sądźcie, ani przez jedną minutę, że łatwo jest osłabić ich uchwyt wobec osób, która pozwoliły im infiltrować swoje dusze. Oni nie poddadzą się łatwo i będą przeszkadzać duszom, które chcą zwrócić się do Mnie, ich Jezusa, o pomoc, czyniąc je bezradnymi.
Dla tych dusz modlenie się będzie torturą. Słowa nie wyjdą z ich ust. Będą czuć całkowitą niechęć do myśli o Mnie. Nich spróbują, jeśli mogą; będzie to trudne zadanie.
Ci, którzy mówią, że są dobrymi ludźmi, którzy nie szkodzą innym, ale w swoim życiu nie akceptują Mnie, Jezusa, niech wiedzą to: Nie jesteście naśladowcami Chrystusa. Jeśli nie przyjdziecie do Mnie, nie możecie zostać przyjęci do Królestwa Mojego Ojca.
Wejście do Królestwa Mojego Ojca wymaga przygotowania. Szatan może poruszać się tak szybko, aby odciągnąć dusze, że wiele z nich zabranych zostanie niespodziewanie.
Te czasy wielkiego niepokoju na świecie i braku wiedzy o Moim Ojcu, Bogu, Stwórcy wszystkich rzeczy, mogą spowodować tylko jedną rzecz.
Katastrofę. Kara zostanie wylana na świat, aby ocalić ludzkość, aby oczyścić ludzkość.
Jeśli ludzie odmawiają słuchania, nie usłyszą Prawdy.
Prawda uratuje nie tylko ich życie na ziemi, ale da im Życie Wieczne.
Zaniechanie przyjęcia Prawdy prowadzi do śmierci, zarówno ciała jak i duszy.
Nadszedł czas dla ludzkości, aby dokonać wyboru. Nie mogę ich zmusić, aby podążali za Mną. Gdyż mimo wszystkich darów, łask i cudów, które będą im dawane, nadal będą się odwracali.
Mimo całego Mojego Wielkiego Miłosierdzia, niektórzy nadal ponad życie wybierać będą śmierć.
Wasz Jezus