niedziela, 21 października 2012

Fala zmian rozpocznie się bardzo niedługo

Środa, 17.10.2012, 12.30

Moja droga, umiłowana córko, fala zmian rozpocznie się bardzo niedługo.
Tak wiele osób na świecie zrozumie ostatecznie sens ich życia i to, co jest ważne, a co nie jest.
Czas, który jest przed wami musi być potraktowany jako okres przygotowań do Nowego Raju na ziemi. Nie należy się go obawiać.
Wam, którzy Mnie znacie powiedziałem, że musicie Mi całkowicie zaufać. Tym, którzy Mnie nie znają, Prawda zostanie ujawniona po raz pierwszy.
Moi uczniowie muszą teraz rozpocząć odmawianie Moich Modlitw Krucjaty włącznie z numerem (43), dla ratowania dusz podczas Ostrzeżenia, tak żeby odnowienie Ziemi osiągnięte zostało zgodnie z Moją Najświętszą Wolą.
Gdy tylko Prawda zostanie objawiona, Moje Święte Orędzia muszą być rozprzestrzeniane na całym świecie. Kiedy to nastąpi, wielu zostanie uprzedzonych o oszustwach, z którymi będą mieć do czynienia w swoich krajach. Nauczą się, jak rozpoznać antychrysta i będą w stanie uzbroić się przeciw jego torturom.
Teraz jest czas na przyłączenie się do Mojego Najświętszego Serca.
Kiedy jesteście zjednoczeni ze Mną, będziecie chronieni przez cały czas.
Wasz Jezus