niedziela, 21 października 2012

Ci, którzy przetrwają w czasach ostatecznych, nie umrą fizyczną śmiercią.

Wtorek, 16.10.2012, 23.30

Moja droga, umiłowana córko, ważne jest zrozumienie tajemnicy dotyczącej wskrzeszenia ze zmarłych.
Kiedy Ja umarłem, jako człowiek w ciele, unicestwiłem waszą śmiertelność. Moja śmierć nie tylko uwolniła was od śmierci, ale też od grzechu, po śmierci. Moja Śmierć na Krzyżu dała wam dar nieśmiertelności w Moim Nowym Królestwie.
Ponieważ umarłem jako człowiek; umarłem śmiercią śmiertelnika. Kiedy ktoś umiera, staje się nieśmiertelny, jeśli jest w stanie łaski.
Kiedy powstałem z martwych, przekazałem ten Dar dla tych, którzy są już w Niebie, tych którzy umarli w stanie łaski. W Moim Nowym Raju otrzymają doskonałe, nieśmiertelne ciała. Ci, na ziemi, staną się nieśmiertelni w mgnieniu oka przy Moim Powtórnym Przyjściu.
Kiedy zabrzmi trąba Mojego posłańca, powstaną zmarli, jak również ci, których imiona znajdują się w Księdze Życia, aby cieszyć się Życiem Wiecznym w 1000 latach Mojego Nowego Królestwa, obiecanego Mi przez Mojego Ojca. To jest nazwane Nowym Rajem i wszystko to, co jest śmiertelne, aż do końca już nie będzie.
Będziecie zjednoczeni ze Mną, waszym Jezusem.
Śmierć nie będzie mieć już znaczenia, ponieważ nie będzie istnieć.
Teraz, ponieważ przynoszę wam Dar Mojego ostatecznego zbawienia, musicie Mnie wysłuchać.
Uważajcie i przekonujcie tych, którzy są dziś, podobnie jak było w czasach Noego, uwikłani w swoich wypełnionych zabawą i ambicjami życiach, że byliby niemądrzy, gdyby ignorowali znaki. Podobnie jak było za dni Noego, gdy zostali porwani w przerażeniu, kiedy nadeszły powodzie. Nie pozwólcie, aby wydarzyło się tak tym razem.
Moim wyznawcom dane zostały wyczerpujące ostrzeżenia, ale nie są one wykorzystane. Problemem jest, że ci, którzy akceptują Prawdę, mieszają się z tymi, którzy Prawdy nie przyjmują, a to ma na nich wpływ.
Musicie trzymać się z dala od tych, którzy są poganami i modlić się za nich. Jeśli nie będziecie trzymać się z daleka, zostaniecie uwiedzeni przez kłamstwa i nieczyste duchy.
Ci, którzy stawiają Mi opór, zostaną odciągnięci od Mojej ochrony. Wkrótce okaże się, że ich skorumpowane życie zdobywa ich, początkowo powoli. Następnie będą Mnie blokować i staną się niewolnikami kłamstw. Kiedy pozostaniecie w ich towarzystwie, wy również będziecie zaatakowani.
Wówczas zauważycie, że sami się usprawiedliwiacie za mówienie Prawdy, Słowa Bożego. To będzie na tym etapie, gdy zobaczycie wyraźnie podział w waszym świecie. Dar, który otrzymaliście od Ducha Świętego, będzie oznaczać, że będziecie natychmiast wiedzieć, w jakim niebezpieczeństwie oni się znaleźli.
Gdyby tylko znali Prawdę, przybiegliby do was. Ponieważ z wszystkimi fałszywymi bogami, których wielbią, uczynionymi z rzeczy materialnych, stworzonych przez Boga, robią oni ten sam klasyczny błąd. Uwielbiają cudowność rzeczy materialnych, ale ignorują ich Stwórcę.
W Nowej Erze Pokoju, będą mieli tak wiele więcej, tak wiele doskonałości. Mimo to odwracają się.
Zawsze będę ich kochać, ale ich brak miłości do Mnie oznacza, że nie wejdą do nowego życia, które stworzyłem dla nich.
To nowe życie zostało stworzone i umożliwione z dwóch powodów.
Kiedy umarłem w ciele, zniszczyłem śmierć. Kiedy powstałem z martwych, dałem wam Życie Wieczne, w którym ciało nie ma już więcej władzy nad wami.
To jest Moja Obietnica dla wszystkich Bożych dzieci. Ci, którzy przetrwają w czasach ostatecznych, nie umrą fizyczną śmiercią. Są oni błogosławieni. Zostaną od razu zamienieni do idealnych fizycznych ciał, w mistycznej unii z Moim Chwalebnym Ciałem.
To wówczas spotkają tych, którzy umarli w Mojej Łasce, którzy zostaną wskrzeszeni z martwych. Wszyscy oni będą żyć w Moim Nowym Raju.
Wasz Jezus