wtorek, 2 października 2012

Każdy człowiek, który nienawidzi innych z powodu ich religii, nie kocha prawdziwie Boga.

Poniedziałek, 24.09.2012, 15.55
Moja droga, umiłowana córko, każdy człowiek, który nienawidzi innych z powodu ich religii, nie kocha prawdziwie Boga.
Jakiż wstręt wzbudza we Mnie doświadczać hipokryzji tych, którzy twierdzą, że są pobożnymi wyznawcami Boga.
Ludzie ci grożą śmiercią tym, którzy nie zgadzają się z nimi i mordują tych, którzy obrażają ich bogów.
Nienawidzić drugiego jest grzechem. Jest to grzech śmiertelny, jeśli mordujecie innego lub próbujcie śmiertelnie zranić inną duszę w imię religii.
Czy nie wiecie, że jeśli jesteście szybcy w skazywaniu innych na śmierć, ponieważ obrażają Boga, to nie podążacie za Prawami Boga?
Apeluję do wszystkich religii i wszystkich wyznań, które twierdzą, że wierzą w Boga. Jeśli wierzycie w Boga, to musicie okazywać miłość wobec innych, nawet jeśli was dręczą lub urażają.
Wiele ścieżek prowadzi do Mojego Ojca, ale jest tylko jeden Bóg. Prawdziwy Bóg jest Stwórcą świata, a wy możecie zostać przyjęci do Jego Królestwa tylko wtedy, gdy miłujecie swoich bliźnich, a to obejmuje też waszych wrogów.
Bardzo łatwe jest nienawidzić innych, ponieważ złe duchy atakują i dręczą Boże dzieci w każdej sekundzie. Jakże raduje się zły, gdy religijny człowiek, który otwarcie wyznaje miłość do Boga, podżega do nienawiści i nie zastanowi się dwa razy, gdy chodzi o mordowanie tych, o których uważa, że są jego wrogami.
Żaden człowiek nie uniknie kary, jeśli zabije drugiego. Żaden człowiek nie zostanie przyjęty do Nowego Raju, jeśli morduje innego w Imię Mojego Ojca.
To może być trudne i może was ranić, kiedy człowiek obraża waszą wiarę, ale musicie się modlić się za niego i nigdy nie wolno wam zapominać o przykazaniu “nie zabijaj”.
Przykazania Mojego Ojca są bardzo proste. Są wyraźne. Nie potrzebują precyzowania; jednak biada człowiekowi, który łamie Prawa Mojego Ojca.
Wasz Jezus