środa, 14 listopada 2012

Bóg Ojciec: Hierarchia wszystkich aniołów w niebie zbiera się w tym czasie na czterech narożnikach ziemi.

Wtorek, 06.11.2012, 22:45

Moja najdroższa córko, hierarchia wszystkich aniołów w niebie zbiera się w tym czasie na czterech narożnikach ziemi. Przygotowują uderzenie kar, które zostaną uwolnione wobec ludzkości.
Wszystkie te rzeczy muszą nadejść – burze, wojny, głód i dyktatury – wydarzą się na ziemi, ponieważ bitwa rozpoczyna się, jak przepowiedziane.
Ziemia zadrży w czterech narożach świata, a wielu dozna szoku, bo nie widzieli takiego zamieszania, które będzie rozwinięte przed nimi.
Wy, Moje dzieci, znajdujecie się w czasach ostatecznych, a okres, który leży przed wami, będzie trudny. Ci z was, którzy są Mi wierni, i którzy pokładają całą swoją ufność we Mnie, wytrzymają te wstrząsy.
Wiele zmian wybuchnie teraz na świecie, a ci z Was, którzy znacie Prawdę, będziecie wdzięczni. Zdacie sobie sprawę, że choć będzie to oznaczać koniec czasów znanych wam do tej pory, będzie to także czas, jak przepowiedziane, zwiastujący nowy początek. Nowy start. Nowy Raj na ziemi.
To będzie oznaczać wolność, dzieci. Zostaniecie szybko podjęci w Moje Ramiona, oczekując na nowe mieszkanie, które Ja starannie stworzyłem dla was wszystkich.
Czasy te będą trudne do zniesienia dla wielu, ale tylko ci, którzy akceptują Prawdę, wytrwają i będą się rozwijać, ponieważ będą chronieni.
Moja Pieczęć musi być udostępniana. Moja Miłość musi stać się znana każdemu Mojemu dziecku, każdej religii i każdego wyznania, a szczególnie tym, którzy Mnie nie znają, a także tym, którzy odrzucają Moje Istnienie.
Przygotowuję Moja armię w Niebiosach, tak jak przygotowuję Moją armię na ziemi.
Razem będziemy walczyć z nikczemnością, która ma być wprowadzona w każdym narodzie wobec jego bezbronnych ludzi.
Jeśli powstaniecie i odmówicie przyjęcia znaku bestii, Ja was ochronię.
Powstaną ośrodki, organizowane przez Moich proroków na przestrzeni lat, każdy jak oaza na pustyni. Tutaj będziecie mogli ślubować waszą wierność dla Mnie, waszego Ojca. Tutaj będziecie mogli się zbierać, aby modlić się za dusze tych, którzy zostaną zgubieni pod władzą antychrysta.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się. Wasz czas został wyznaczony i Powtórne Przyjście Mojego Syna nastąpi niedługo.
Tylko Ja, wasz ukochany Ojciec, wiem o tym dniu. Nawet Mój najdroższy Syn, Jezus Chrystus, nie jest tego świadomy. Ale wiedzcie o tym.
Chociaż jesteście przygotowywani przez tę i inne Misje, będzie to ogłoszone nagle, w momencie kiedy dla wielu będzie za późno, aby zawrócić. Zamiast tego będą uciekać.
Bądźcie silne, Moje dzieci. Moim planem jest zniszczyć bestię i ocalić każde z Moich dzieci. Wasze modlitwy mogą Mi pomóc uratować każdą drogocenną duszę.
Najwyższy Bóg