sobota, 3 listopada 2012

Bóg Ojciec: To dla ocalenia niewinnych dusz, zakażonych przez kłamców, karzę nikczemnych.

Niedziela, 28.10.2012, 18:00

Moja najdroższa córko, Boska Wiedza jest pojmowana tylko przez niektóre z Moich dzieci, a nawet wtedy, tylko na tyle, ile Ja im pozwalam wiedzieć.
Zrozumienie Mojego Świętego Słowa jest dla wielu trudne, a jednak jest to bardzo proste.
Kocham Moje dzieci, ale zostały Mi odebrane, gdy Adam i Ewa utracili swe prawo do Mojego Boskiego Królestwa. Skuszone przez zazdrosnego węża – tego, któremu zostały dane wszystkie zaszczyty i przywileje – Moje dzieci odwróciły się od Chwalebnego Królestwa na ziemi.
Odwróciły się od życia wiecznego i dlatego wszystkie ich dzieci, pokolenie za pokoleniem, cierpiały.
Następnie wysłany został Mój Syn, aby ocalić Moje dzieci od wiecznego Piekła, przez uwolnienie ich od grzechu. Obecnie przyjdzie, aby wprowadzić na ziemi pierwotny Raj, taki który miał być.
Moja córko, obecnie czynione są przygotowania do rozpoczęcia walki o dusze.
Powiedz Moim dzieciom, że Ja obdarzam ich szczególnymi łaskami.
Te łaski dadzą im dodatkową siłę, kiedy modlą się o złagodzenie kar. Poprzez modlitwy i prośby Moich dzieci, mogą one nie tylko uratować dusze pogan, którzy Mnie obrażają, ale mogą zatrzymać Moją Rękę, która spadnie dla powstrzymania tych, którzy mówią w imieniu bestii.
Karzę Moje dzieci z ciężkim sercem. Robię to, nie tylko dla ukarania tych, którzy powodują straszliwe zło, ale aby powstrzymać ich od kradzieży dusz poprzez ich kłamstwa.
To dla ocalenia niewinnych dusz, zakażonych przez kłamców, karzę nikczemnych.
Moje dzieci muszą być silne dla dobra wszystkich.
Modlitwa będzie bronią, która zgładzi bestię. To nie będzie przez wojnę, przez moc tych wybranych na wysokie stanowiska lub tych, którzy prowadzą Moje kościoły na ziemi, że zaraza zostanie powstrzymana. To, że świat zostanie oszczędzony, będzie przez wiarę tych, którzy są wierni wobec Mnie, Najwyższego Boga, i tych, którzy przyjmują Mojego Syna Jezusa Chrystusa, jako Zbawiciela.
Wy, Moje wierne dzieci, będziecie kluczem do ocalenia wszystkich Moich dzieci. Wasze modlitwy zostaną wysłuchane. Na wasze prośby, aby uratować grzeszników, otrzymacie odpowiedź.
Kocham was. Dziękuję za miłość, którą okazujecie Mojemu Synowi i błogosławię was.
Wasz kochający Ojciec
Bóg Najwyższy