czwartek, 22 listopada 2012

Mam Wiadomość, którą muszę przekazać Narodowi Amerykańskiemu.

Sobota, 17.11..2012, 19:00

Moja droga, umiłowana córko, mam Wiadomość, którą muszę przekazać Narodowi Amerykańskiemu.
Moi ukochani wyznawcy, musicie teraz zważać na Moje Święte Słowo i posłuchać.
Spotyka was wiele prześladowań z powodu grzechów waszych rodaków i tych, którzy sterują waszymi przepisami o aborcji. Ten największy grzech, którego jesteście winni miliony razy, skaleczył Moje Serce, jak kłujący Go wiele razy miecz.
Wasze grzechy niemoralności i wasza miłość do materialnego bogactwa, urażają Mnie głęboko. Nie okazujecie Mi wierności w sposób, którym jest od was oczekiwany. Ci z was, którzy odpadli od Prawdy, musicie wezwać Mnie, tak abym mógł otworzyć wasze oczy.
Kocham wszystkie Boże dzieci w Stanach Zjednoczonych Ameryki, ale obawiam się, że grzech wbił klin tak szeroki, że wielu z was wpadnie w otchłań rozpaczy, jeśli nie zaakceptujecie Istnienia Boga.
Ważne jest, abyście się mocno modlili, ponieważ moc szatana przeniknęła wiele waszych praw. Przepisy te, i więcej z nich, które mają być wprowadzone przez ateistów pośród was, będą odrażające w Oczach Mojego Ojca.
Jakże płaczę z powodu oszustwa, które zostało wam przedstawione. Moi biedni wyświęceni słudzy pośród was zostaną zgnieceni, jak owady pod stopami tych przywódców, którzy wypierają się Mnie, waszego Jezusa.
Jest to czas, kiedy modlitwa musi być waszym codziennym celem, tak żeby wasz naród mógł zostać ocalony i uwzględniony wśród Moich dwunastu narodów w Nowym Raju.
Oto Krucjata Modlitwy (85) – O ocalenie Stanów Zjednoczonych Ameryki z ręki oszusta
„O drogi Jezu, obejmij nasz naród Twoją najdroższą ochroną. Przebacz nam nasze grzechy przeciwko Bożym Przykazaniom. Pomóż Amerykańskiemu narodowi powrócić do Boga. Otwórz ich umysły na Prawdziwą Drogę Pana.
Odblokuj ich zatwardziałe serca, tak żeby powitali Twoją Rękę Miłosierdzia. Pomóż temu narodowi przeciwstawić się bluźnierstwom, którymi może zostać zaatakowany, aby zmusić go do odrzucenia Twojej Obecności.
Błagamy Cię, Jezu, ocal nas, chroń nas od wszelkiej krzywdy i przyjmij nasz naród do Twojego Najświętszego Serca. Amen.”
Idź, Mój ludu, i nigdy nie obawiaj się okazywać swojej miłości do Mnie, ani nie wypieraj się swojego Chrześcijaństwa.
Wasz Jezus