wtorek, 4 grudnia 2012

Ci, którzy przestrzegają Bożych Praw, będą demonizowani i odszukiwani.

Niedziela, 25.11.2012, 18:45

Moja droga, umiłowana córko, Moi uczniowie muszą zrozumieć, że udręki, które znoszą w Moim Imieniu czynią ich tylko silniejszymi.
Do wszystkich zwolenników tych Świętych Orędzi: nigdy nie możecie pozwolić, aby powaliły was ataki innych ludzi .
Nawet jeśli tak robią, jeśli was depczą was, a następnie kopią, kiedy leżycie bezbronni, wiedzcie, że Ja was potem podniosę. Będziecie stawać się za każdym razem silniejsi, a wtedy wasz strach zostanie zmniejszony.
Módlcie się za tych ludzi, bo to nie jest ich wina. Są wykorzystywani przez oszusta, abyście zrezygnowali z tej Misji.
Teraz musicie być poinformowani, że Moje Miłosierdzie spłynie wkrótce na ludzkość jak płomień ognia i pochłonie duszę każdego człowieka. Kiedy tak się stanie, świat zostanie skierowany na spokojne miejsce. Tak wielu się nawróci i to jest dobre. Ale, jak burza w nocy, przybędzie antychryst i pozbawi was tego poczucia spokoju.
On będzie zakłócał ludzkie życia, choć na początku nie zauważycie tego. Stanie się bardzo potężnym światowym liderem, a wam nie wolno nigdy patrzeć mu w oczy. Spuście w dół wasze oczy. Zaufajcie Mi i módlcie się, aby ci, których on atakuje, mogli zostać uratowani.
Tak jak przed każdą burzą, o której wiecie, że nadchodzi, musicie się dobrze przygotować. Nie zostawiajcie żadnej części domu bez ochrony. Przygotujcie się na najgorsze. Odizolujcie siebie i waszą rodzinę od krzywdy. Temu człowiekowi zostało danych przez bestię wiele mocy, musicie więc chronić siebie przed nim lub będzie on odpowiedzialny za spowodowanie splamienia waszej duszy.
Jego nikczemność będzie przed wami starannie ukryta, a jeśli nie będziecie przygotowani, możecie wpaść w jego pułapkę.
Walka pomiędzy dobrem i złem odbędzie się zarówno na ziemi, jak i poza nią, w tym samym czasie.
Problemem tej wojny jest, że ci, którzy są po stronie antychrysta i fałszywego proroka, będą postrzegani, jakby czynili wielkie dobro na świecie.
Ci, którzy przestrzegają Bożych Praw, będą demonizowani i odszukiwani.
Moje Schronienie jest tym, gdzie musicie uciekać. Moje Najświętsze Serce, z każdą kroplą Mojej Krwi wylewanej na was, będzie was chronić.
Nigdy nie odczuwajcie rozczarowania. Nigdy nie czujcie się samotni. Połączyłem was wszystkich razem przez tę i inne misje. Z czasem wszyscy ci, którzy postępują według instrukcji, które Ja daję poprzez wszystkich prawdziwych proroków i wizjonerów, pomogą ocalić dusze miliardów.
Nawet 20 milionów spośród was, dzięki waszej wytrwałości, udrękom, cierpieniom i modlitwom, może uratować większość ludzkości.
To jest Moja Obietnica dla was.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się za wszystkich waszych braci i siostry. Ponieważ, zjednoczeni, wszyscy staniecie się częścią Mojego Nowego Królestwa i wszystko będzie dobrze.
Nie miejcie jednak wątpliwości, że wiele pracy jest do wykonania dla nawrócenia ludzkiego rodzaju.
Nie będzie to łatwe osiągniecie, ale moc i łaski, które Ja przyznam tej Misji zapewnią, że Święta Wola Mojego Ojca będzie mogła być wypełniona w taki sposób, w jaki musi być.
Wasz Jezus