sobota, 15 grudnia 2012

Ogień Ducha Świętego będzie odczuwalny w sercach wszystkich

Niedziela, 09.12.2012, 19:00
Moja droga, umiłowana córko, Moim pragnieniem nie jest przestraszenie Moich wyznawców, ale raczej okazanie Miłości i Współczucia, które zachowuję w Moim sercu dla każdego mężczyzny, kobiety i dziecka.
To z powodu Mojej Miłości do każdego z Bożych dzieci, w tym tych, którzy przeciwstawiają się Bożemu Słowu, chcę je objąć Moim Płomieniem Miłosierdzia.
Bądźcie przygotowani, wszyscy z was, gdyż będziecie niedługo świadkami Bożej Mocy i Jego Boskiej Interwencji w świecie, kiedy On zatrzyma wszystko, co istnieje, na okres piętnastu minut.
Ogień Ducha Świętego będzie odczuwalny w sercach wszystkich.
Dla tych, którzy są w stanie łaski, będzie to uczucie radości, miłości i współczucia dla Mnie, waszego Jezusa.
Ci, którzy są w stanie grzechu powszedniego, poczują ból Czyśćca, ale zostaną szybko oczyszczeni, a następnie poczują w swoich sercach głęboki pokój i miłość do Mnie.
Ci z was, w stanie grzechu śmiertelnego, doświadczą niedoli i bólu, tak jakby zostali skazani na ognie Piekła.
Niektórzy z was, w tym stanie grzechu, będą błagać o Moje przebaczenie i łaskę, aby zatrzymać swoje wewnętrzne cierpienie. Przyznam je wam, jeśli znajdziecie prawdziwą skruchę w waszych sercach i zaakceptujecie, że wasze grzechy powodują u Mnie ciężką ranę i ból, ponieważ obrażają Boga.
Następnie będą te biedne, nieszczęsne dusze, które będą pluć na Mnie, walczyć ze Mną, a potem odwrócą się plecami. Poczują przerażenie, ponieważ ich dusze zaatakowane są przez szatana.
Nie będą mogli znieść bólu, kiedy doświadczą Mojego Światła i będą uciekać w objęcia złego, którego ciemność poprawi ich samopoczucie.
Wreszcie będą ci, którzy umrą natychmiast z powodu wstrząsu, którego doświadczą. Proszę, módlcie się za te dusze każdego dnia, gdyż przez wasze modlitwy uzyskają one wstęp do Mojego Królestwa.
Jest to jeden z największych cudów kiedykolwiek przyznanych Bożym dzieciom.
Moje Objawienie dla was podczas tego Wydarzenia, które obudzi was na fakt Mojej Obietnicy Powrotu dla ocalenia ludzkiego rodzaju, tak abyście mogli odziedziczyć będące przed wami Chwalebne Życie, zostanie niedługo zrealizowane.
Wasz Jezus