piątek, 21 grudnia 2012

Przynoszę Nadzieję. Przynoszę Miłosierdzie. Przynoszę Zbawienie.

Niedziela, 16.12.2012, 23:20


Moja droga, umiłowana córko, ważne jest, aby Moi uczniowie nie powodowali strachu w sercach swoich przyjaciół i rodzin, z powodu Moich Orędzi do ciebie w tym czasie.

Przychodzę w tej chwili do was wszystkich, aby z wami rozmawiać z Nieba, i aby was przygotować. Robię to z miłością i radością w Moim Sercu.
Przybywam, aby pomóc tym, którzy wierzą we Mnie, tak żeby byli gotowi na przyjęcie Mnie w stanie łaski potrzebnej, aby panować ze Mną w Moim Królestwie.
Przychodzę też błagać tych, którzy nie mogą zrozumieć sensu Bożego Stworzenia, a szczególnie te dusze, które używają ludzkiego rozumowania do zdefiniowania wszystkiego w ich życiu. Oni wierzą tylko w to, co mogą zobaczyć lub dotknąć. Te same dusze zaakceptują kłamstwa tych, o których sądzą, że muszą być respektowani w ich społeczeństwach i narodach. Jak łatwo ich nabrać na kłamstwa człowieka i jak słabi są przez to, że odrzucają Prawdę o ich Stworzeniu.
Moim zadaniem jest pomóc wszystkim. Nie grozić, ale przybliżyć was do Mnie, tak abyście zostali pocieszeni.
Moje Królestwo jest waszym domem. Nie wolno wam czuć żadnej presji, żeby odrzucić swoją rodzinę, aby móc zjednoczyć wasze serca z Moim. Zamiast tego przyprowadźcie do Mnie wasze rodziny poprzez modlitwę. Wielu będzie was ranić, kiedy głosicie Prawdę Mojego Słowa. Ale to jest w porządku. Nie rzucajcie im wyzwania lub nie próbujcie zmuszać ich wbrew ich woli. Zabiorę ich do Mojego Światła Ochrony, jeśli wy będziecie odmawiać Modlitwę Krucjaty o Moją Łaskę Uwolnienia.
Jestem pełen miłości dla was. Ci, którzy wierzą we Mnie, zostaną ogromnie pocieszeni przy Moim Powtórnym Przyjściu. Pozostałe dusze mogą być ocalone przez modlitwę. Dlatego właśnie przygotowuję was teraz. Jest to dla uratowania was wszystkich, tak abyście mogli cieszyć się Nowymi Niebiosami i Nową Ziemią.
Przynoszę Nadzieję. Przynoszę Miłosierdzie. Przynoszę Zbawienie. Doprowadzę do końca Ostateczne Przymierze, końcowy wiek, co będzie wypełnieniem Woli Mojego Ojca.
Nie obawiajcie się Mnie, gdyż Ja Jestem waszą rodziną połączoną przez Moje Ciało i Krew, przez Moje Człowieczeństwo, jak również przez Moją Boskość.
Zostańcie w pokoju Moi umiłowani wyznawcy. Odpoczynek w Moich Ramionach, przez Moją Miłość i Miłosierdzie, jest większy niż jakikolwiek wam znany. Jest to czas radości a nie smutku, ponieważ dałem wam Dar Zbawienia. Ten Dar jest dla was, jak i dla tych, którzy są zagubieni. Jest dla wszystkich.
Wasz Ukochany Jezus