wtorek, 22 stycznia 2013

Proszę, weźcie ten nowy Dar Uzdrowienia, który wam teraz przedstawiam.

Wtorek, 15.01.2013, 22:50
Moja droga, umiłowana córko, podczas gdy Misja ta rozwija się i rozprzestrzenia na całym świecie, nastąpią nowe cuda, które przez Moje współczucie dane będą tym, którzy straszliwie cierpią. Kiedy przybyłem po raz pierwszy, Moje Miłosierdzie zostało rozszerzone na te dusze, które potrzebowały Mojej Pomocy.
Będą to ci, którzy zostaną przeniknięci brakiem wiary, i którzy będą nękani straszliwym cierpieniem fizycznym. Tym, którzy przychodzą do Mnie, złagodzę ich cierpienia. Zrobię to, aby rozpalić wiarę ich dusz, ale to będzie jedynie Moc Ducha Świętego, przez którą mogą zostać uzdrowieni.
Przynieście Mi swoje cierpienia. Przynieście Mi swoje zmartwienia. Przynieście Mi wasz ból. Przyjdźcie do Mnie poprzez modlitwę, a Ja was wysłucham. Chcę wziąć was wszystkich w Moje Święte Ramiona i chronić was.
Proszę, weźcie ten nowy Dar Uzdrowienia, który wam teraz przedstawiam. Ma on formę Krucjaty Modlitwy i uleczy wasz umysł, ciało i duszę.
Modlitwą tą przekazuję wam cenny Dar Uzdrowienia. Odmawiając ją doświadczycie, że ta prośba o pomoc przyniesie wam i tym, których obejmujecie tą modlitwą, wielkie dary z Nieba. Jako taka, zawiera ona specjalną ochronę dla odnowienia tych zagubionych, którzy nie są pewni swojej wiary, i którzy doznają uczucia znużenia. Mogą cierpieć przez wątpliwości. Mogą cierpieć przez choroby fizyczne, które niszczą ich zdolność, aby pozwolić Mi przynieść im pokój, miłość i pocieszenie.
Aby otrzymać to błogosławieństwo uzdrowienia, odmawiajcie proszę tę Modlitwę Krucjaty.
Krucjata Modlitwy (94) – O uzdrowienie ciała, umysłu i duszy
„O drogi Jezu, korzę się przed Tobą, zmęczony, chory, w bólu i tęsknocie, aby usłyszeć Twój Głos.
Pozwól mi zostać dotkniętym Twoją Boską Obecnością, tak abym został napełniony Twoim Boskim Światłem na wskroś mego umysłu, ciała i duszy.
Ufam w Twoje Miłosierdzie.
Oddaję Tobie całkowicie mój ból i cierpienie i proszę, daj mi łaskę zaufania Tobie, abyś mógł mnie wyleczyć z tego bólu i ciemności, tak abym stał się ponownie zdrowy i mógł podążać Ścieżką Prawdy oraz pozwolił Tobie prowadzić mnie do życia w Nowym Raju.
Amen.”
Najpierw musicie zatroszczyć się o swoją wiarę. Następnie, przez łaskę Mojego Miłosierdzia, odpowiem na wasze prośby o uzdrowienie, zgodnie z Moją Świętą Wolą.
Wasz ukochany Jezus