sobota, 16 marca 2013

Do czasu nadejścia Wielkiego Piątku wiele dusz zacznie sobie uświadamiać, że Moje Ostrzeżenie wobec ludzkości znajduje się już nad światem

sobota, 9 marca 2013, 21.45
Moja wielce umiłowana córko, do czasu nadejścia Wielkiego Piątku wiele dusz zacznie sobie uświadamiać, że Moje Ostrzeżenie wobec ludzkości znajduje się już nad światem.
Nie wcześniej, aż dopiero gdy doświadczycie ohydy spustoszenia, Prawda tych Orędzi zostanie prawdziwie zrozumiana.
Zgromadźcie razem swoich ludzi, zjednoczcie się w modlitwie, gdyż ciemna chmura pokryje ziemię. Kary zostaną wymierzone ludzkości, ponieważ ona wpada w czeluść obojętności i apatii wobec Słowa Bożego.
Ci, którzy odwrócili się plecami do Darów przekazanych ludzkości, dzięki Mojej śmierci na Krzyżu zostaną przebudzeni i ujrzą jak absurdalnie ich dusze przedstawiają się w Moich Oczach. Wkrótce zauważą, że został im ofiarowany tylko niedługi już czas na pokutę. Albowiem Moja cierpliwość jest wielka, ale Mój smutek jest dogłębny. Tak zgorzkniałe są ich serca, że nie tylko że unikają Mnie, ich umiłowanego Jezusa, ale odmawiają sobie Darów, które im za darmo udostępniam.
W swoim pościgu za doznawaniem satysfakcji, zostali oni zwiedzeni, uwierzywszy w swoje własne, fałszywe złudzenia co do tego, że świat należy do nich niezależnie od tego, na co się zdecydują i bez względu na wszystko. Ten świat już przez dłuższy czas leżał dla nich do wzięcia, jak na dłoni, ponieważ jest on tylko stanem tymczasowym. Wkrótce, kiedy znajdą się w nowym stanie, dla wielu z nich nie będzie to Mój Nowy Raj.
Moja interwencja zadziała już niedługo, a Mój Plan wybawienia świata wkrótce zostanie w pełni poznany. Pycha jest waszym największym wrogiem i jest ona największym błędem szatana. Kiedy ktoś kogoś potępia; napomina kogoś i wyciąga palec oskarżenia przeciwko innemu, w Moje Imię, to dał się sprowokować szatanowi do grzechu.
To grzech pychy stanie się upadkiem ludzkości i wrzuci wiele dusz w ognie piekła.
Nie padajcie ofiarą tego przekleństwa diabła i zachowujcie milczenie, jeżeli nie zgadzacie się z innymi, którzy występują przeciwko Mnie i wypluwają z siebie kłamstwa — nawet wtedy, jeżeli wiecie, że oni nie mówią Prawdy. Musicie spuścić swój wzrok i po prostu głosić Moje Słowo.
Brońcie Mnie tylko poprzez głoszenie światu tego, co wiecie o Moim Planie ratowania dusz. I nawet jeżeli te dusze, które wierzą, że ich wiedza na Mój temat uprawnia ich do napominania innych i żądania odpowiedzi, to nigdy nie wolno wam Mnie bronić, wdając się w kłótnie.
Wiele wydarzeń światowych zaszokuje większość ludzkości — już za niedługo. Nawet ci, których to najmniej obchodzi, gdyż pędzą swoje życie w próżni światowych ambicji, nie mając wiele czasu na sprawy duchowe, zaczną sobie uświadamiać, że następuje duża zmiana. Będą wiedzieć, że te zmiany są dla nich nie do pojęcia, a to spowoduje, że zaczną być bardziej otwarci na Słowo Boże.
Wasz Jezus